اولین هتل دریایی در کیش

هر چی که دوست داشتی.مطالب جالب و خواندنی و...........

مدیر انجمن: mellifera

نمایه کاربر
tanha124
کاربر سایت زنبورعسل ایران
کاربر سایت زنبورعسل ایران
پست: 2
تاریخ عضویت: چهارشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۵, ۳:۱۲ ب.ظ
محل اقامت: تهران
تماس:

اولین هتل دریایی در کیش

پست توسط tanha124 »

[CENTER]هتل دریایی ترنج کیش 5 ستاره[/CENTER][CENTER]toranj marina hotel kish
تصویر[/CENTER]

مجموعه گردشگری و هتل دریایی ترنج کیش از اولین هتل دریایی خاور میانه بشمار میرود که در دو مجموعه دریایی و ساحلی در بهمن ماه 94 شروع به فعالیت کرد این مجموعه در دو فاز تعریف شده است فاز اول هتل بر روی آب و فاز دوم هتل طبقاتی ساحلی در 4 طبقه میباشد . برای انتخاب منطقه مناسب جهت ساخت این هتل 5 ستاره ترنج کیش تحقیقات عظیمی گرداگرد جزیره زیبای کیش انجام شده است و منطقه شمال غربی به علت یکدست بودن سطح دریا از ساحل تا حدود 1000 متر ، دلیل انتخاب می باشد.
تصویر
تصویر موقعیت هتل ترنج کیش
هتل ساحلی ترنج کیش در شمال غربی جزیره کیش (در خلیج فارس ) در منطقه بکر با اکوسیستم طبیعی واقع گردیده است. موقعیت جغرافیایی و نوع ساخت منحصر به فرد و خاص این مجموعه باعث گردید که مناظر فوق العاده زیبایی برای میهمانان فراهم آید. از جمله غروب خورشید ، تصاویر زایدالوصف از دریا ، امواج ، مرجانها، فضای سبز ، ساحل
تصویر
در ساخت مجموعه هتل ترنج کیش تمام تلاشهای انجام گرفته گروه مهندسین سازه ، مشاور ، طراحی و اجرا بر این اساس بوده تا هتل دوستار محیط زیست باشد و کمترین آسیب به محیط زیست برسد و از میهمانان گرانقدر هم انتظار می رود با توجه به اینکه اعتقاد عوامل مجموعه بر این است که شما در اصل میهمان طبیعت هستید موارد حفظ محیط زیست را کامل و جامع عمل نمایید.
تصویر
هتل ترنج دارای 100 سوئیت در اندازه های مختلف میباشد و همگی بر روی دریا احداث گردیده و دارای کف شیشه ای که میهمان می تواند از داخل اتاق کف دریا را ببیند و دارای بالکن اختصاصی است . این سوئیتها با اسکله چوبی ( حدود 1 کیلومتری ) به هم متصل شده اند و چیدمان نهایی از بالا تصویر یک بته جقه را بر روی خلیج فارس حک نموده است . واحد ها 40 متری ، 60 متری و 120 متری به ترتیب سوئیت فلت، یک خوابه رویال و VIP 2 خوابه می باشد.


[COLOR=#4F81BD][B]عاشق جزیره [/B][/COLOR]

چه کسی حاضر است؟

کاربران حاضر در این انجمن: کاربر جدیدی وجود ندارد. و 17 مهمان