روش های مهاجرت به کانادا

هر چی که دوست داشتی.مطالب جالب و خواندنی و...........

مدیر انجمن: mellifera

نمایه کاربر
youka
بهترین کاربر سایت زنبورعسل
بهترین کاربر سایت زنبورعسل
پست: 183
تاریخ عضویت: یک‌شنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۶, ۵:۰۰ ب.ظ
تشکر شده: 1 دفعه
تماس:

روش های مهاجرت به کانادا

پست توسط youka »

کانادا از جمله کشورهای مطرح برای مهاجرت در بین تمام کشورهای دنیا است. سیاست گذاری مهاجرت به این کشور بسیار باز و دارای دیگاه مثبتی نسبت به مهاجرت افراد است. در این کشور جمعیت اندکی از ساکنین اولیه وجود دارد و تقریبا بیشتر افراد ساکن این کشور را مهاجرین تشکیل می دهد. طبق اعلامیه سازمان ملل متحد کانادا جز اولین کشور جهان و بهترین مکان جهان جهت کار و زندگی و مهاجرت می باشد.از علل دیگر مهاجرت برای کانادا می توان به خدمات آموزشی و پزشکی رایگان به مهاجران و شهروندان ساکن در این کشور و پذیرش راحت تر همه اعضای خانواده می باشد. مهاجرت به کانادا از روش های گوناگونی امکان پذیر است. مدت زمان پذیرش شهروندی مقدار 4سال حضور در این کشور است و زمان 6سال پس از مهاجرت به کانادا اقامت داده می شود و امکان مهاجرت به این کشور از روش نیروی متخصص و سرمایه گذاری نیز امکان پذیر است. در این کشور تنوع فرهنگی بالایی وجود دارد و همین مساله باعث جلب و خو گرفتن سریع مهاجرین با این منطقه می شود. این کشور دارای تراکم جمعیتی بسیار کمی در بین کشورهای جهان بوده و از نظر طبیعی دارای طبیعت بسیار بی نظیر و بکری می باشد و سالانه توریست های فراوانی را جذب خود می کند. قوانین ایجاد کسب و کار در این کشور بسیار سهل و آسان است و مهاجرت کانادا به راحتی می توانند به راه اندازی کسب و کار روی بیاورند و از امکانات ایجاد کسب و کار وکارآفرینی برای اقامت در این کشور نیز می توانند بهره ببرند. قیمت مسکن در این کشور بالا نیست و این کشور جز کشورهای متصل به سازمان همکاری اقتصادی و توسعه می باشد.
مهاجرت به کانادا
جهت مهاجرت کانادا به 4روش می توان اقدام کرد
• به عنوان نیروی متخصص و ماهر
• از طریق کارآفرینی
• جهت تحصیل
• از طریق حرفه و تخصص
• مهاجرت به کانادا از طریق تخصص و حرفه
• از سال 2015 با برنامه جدید ،لیست رشته ای مورد نیاز سالیانه حذف گردید و لیست جدید از مشاغل و طبقه بندی براساس شغل و تخصص تعریف شده است که نیروهای متخصص و حرفه ای می توانند از طریق آن اقدام کنند. از معیارهای اصلی در مهاجرت کانادا برنامه تحصیلات، زبان انگلیسی ویا فرانسه،سابقه کار، سن، پیشنهاد کار از یک کارفرمادر کانادا، انطباق پذیری می باشد. جهت تحصیل کردن در کانادا شرایط پذیرش یکی از دانشگاه های معتبر این کشور می باشد.
• مهاجرت به کانادا از طریق کارآفرینی
• به شکل ایالتی و کارآفرینی کبک وجود دارد. این نوع مهاجرت برای افرادی مناسب بوده که دارای تجربه و سرمایه کافی هستند و می توانند با توجه به تجربه و سرمایه خود و بدون کمک مالی کسب و کاری را راه اندازی کنند. داشتن دو سال تجربه کارتجاری ، دارا بودم حداقل دارایی قانونی 300000دلار کانادا، گواهی سلامت پزشکی و ویزای کارآفرین جهت گرفتن اقامت نیاز می باشد این نوع اقامت مشروط بوده و جهت احراز اقامت دائم چندین شروط وجود دارد از جمله ، ایجاد کردن شغل وفرصت شغلی حداقل برای یک شهروند کانادایی، داشتن نقش اصلی و فعال در کسب و کاری که ایجاد نموده است و ...


چه کسی حاضر است؟

کاربران حاضر در این انجمن: کاربر جدیدی وجود ندارد. و 4 مهمان