مقررات فنی تخریب و ساخت غرفه سازی نمایشگاهی

هر چی که دوست داشتی.مطالب جالب و خواندنی و...........

مدیر انجمن: mellifera

نمایه کاربر
youka
بهترین کاربر سایت زنبورعسل
بهترین کاربر سایت زنبورعسل
پست: 183
تاریخ عضویت: یک‌شنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۶, ۵:۰۰ ب.ظ
تشکر شده: 1 دفعه
تماس:

مقررات فنی تخریب و ساخت غرفه سازی نمایشگاهی

پست توسط youka »

۱)برای جلوگیری از بروز هرنوع مشکل در غرفه سازی نمایشگاه، مشارکت کنندگان محترم می بایست پیمانکار غرفه سازی نمایشگاه خود را بصورت کتبی به شرکت برگزار کننده نمایشگاه معرفی کند و در این نامه کلیه مقررات غرفه سازی را بر عهده بگیرند.
۲)شرکت غرفه سازی نمایشگاه متعهد می گردد در ساخت غرفه ها نکات ایمنی را بطور کامل رعایت کند.
۳) غرفه اجاره شده توسط مشارکت کننده، بصورت پیش ساخته با تجهیزات متعارف شامل دیواره، موکت کف، سردرب نویسی، یک عدد میز و دو صندلی، روشنایی و انشعاب برق تک فاز می باشد و به غرفه های خودساز تنها زمین و یک انشعاب برق تعلق خواهد گرفت. تامین کلیه وسایل ساخت دکوراسیون و تجهیزات غرفه بر عهده مشارکت کننده و غرفه ساز خواهد بود.
۴) مشارکت کنندگان برای ساخت غرفه خودساز موظفند طرح و نقشه های مربوط به ساختمان غرفه خود را با مشخصات کامل فنی به همراه لوح فشرده حاوی نمای سه بعدی آن حداکثر یک هفته قبل از تحویل غرفه ها جهت تایید به کارشناس فنی امور برگزاری نمایشگاه تسلیم نمایند در غیر اینصورت از شروع غرفه سازی نمایشگاه ممانعت بعمل خواهد آمد.
۵) کارهای ساخت و ساز و مونتاژ در غرفه سازی نمایشگاه باید حداکثر تا ساعت ۲۲ روز قبل از افتتاحیه پایان یابد و غرفه سازان موظفند کلیه وسایل غیر قابل استفاده از قبیل ابزارآلات، مصالح، و سایر تجهیزات مربوطه را از غرفه ها خارج نمایند در غیر اینصورت امور برگزاری نمایشگاه برای این کار اقدامات لازم را بعمل آورده و هزینه های مربوطه را از غرفه سازی نمایشگاه دریافت خواهد نمود.
۶) لازم است طراحی و ساخت اتاق های مذاکره و VIP و آبدارخانه و انباری به صورتی انجام گیرد که داخل اتاق از بیرون قابل مشاهده باشد. منبع : خدمات غرفه سازی
۷) تمامی امور مربوط به ساخت و ساز می بایـست در خارج از محوطه نمایشگاه صـورت گرفته و مصالح غرفه های خود ساز باید بصورت پیش ساخته ، حمل و در سالن نصب شوند.
۸) طراحی و ساخت طبقه دوم در غرفه ها فقط برای غرفه های بالای ۳۶ متر و پس از تائـید طرح توسط کارشناس فنی امور برگزاری نمایشگاه امکان پذیر می باشد. طبقه دوم این غرفه ها می بایست بدون سقف اجرا شوند و همچنین ارتفاع مجاز غرفه ها درسالن حداکثر ۴٫۵ متر می باشد.
۹) از دیگر مقررات غرفه سازی پس از خاتمه نمایشگاه، حمل تمامی نخاله ها و زباله های موجود در سالن بر عهده غرفه ساز می‎باشد و می بایست غرفه و سالن به همان صورت اولیه تحویل نمایشگاه گردد. حداکثر مهلت برای تخلیه غرفه ها ۲۴ ساعت پس از اختتامیه است.
۱۰) ورود هر گونه مصالح ساختمانی از قبیل گـچ، سیـمان، هرنوع مـاسه، پوکـه، شـن، سنـگ ریزه، هر نوع خـاک، آسفالت، تیغه گچی، بلوک و مشابه آنها به داخل محیط نمایشگاه ممنوع است.


چه کسی حاضر است؟

کاربران حاضر در این انجمن: کاربر جدیدی وجود ندارد. و 8 مهمان