زنبورهای قاتل!!!

سوالات در مورد پرورش و نگهداری زنبورعسل و تغذیه و برداشت و انتقال زنبورستان و کوچ زنبورستان

مدیر انجمن: mellifera

نمایه کاربر
Elnaz42
عضو جدید سایت زنبورعسل
عضو جدید سایت زنبورعسل
پست: 1
تاریخ عضویت: پنج‌شنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۴, ۱۰:۴۸ ق.ظ
تشکر شده: 1 دفعه
تماس:

زنبورهای قاتل!!!

پست توسط Elnaz42 »

زنبورهای قاتل در سال 1957 از برزیل آغاز شدند. یک دانشمند اهل سا وپا و لو (Sao Paulo) تصمیم گرفت که زنبور هایی بسازد که عسل بیشتری تولید کنند به همین منظور 46 زنبور آفریقایی را با تعدادی زنبور برزیلی کنار هم گذاشت. این زنبور ها تولید مثل کردند و گونه جدیدی از زنبورها را به وجود آوردند. اما یک مشکل وجود داشت. این زنبورها عسل بیشتری تولید نمی کردند بلکه به مردم حمله می کردند. پس از آن به طور اتفاقی 26 زنبور آفریقایی از آز آفریقا فرار کرده و با زنبور های برزیلی تولید مثل کردند.
دانشمندان نتوانستند این مشکل را کنترل کنند و زنبور ها گسترش بیشتری یافتند.آنها از برزیل به ونزوئلا رفتند و سپس به سنترال آمریکا. و اکنون در شمال آمریکا هستند. آن ها 390 مایل در سال مسافرت می کنند. هر گروه از این زنبورها 4 بار در سال تولید مثل می کنند. یعنی 1 میلیون گروه جدید در هر 5 سال.
چرا مردم از زنبورهای قاتل می ترسند؟ مردم به دو دلیل از این زنبور ها می ترسند : 1- این زنبور ها بیشتر از یک زنبور نرمال نیش میزنند. هر زنبور قاتل می توند در یک دقیقه 60 با ر و بدون توقف در 2 ساعت نیش بزند. 2- زنبور های قاتل به صورت گروهی حمله می کنند . 400 نیش زنبور می تواند یک انسان را بکشد.
در حال حاضر چندین صد از مردم به این دلیل مرده اند. اکنون زنبور های قاتل در تگزاس هستند. به زودی این زنبور ها در تمام ایلات متحده پخش می شوند. و مردم کاری نمی توانند بکنند به جز صبر کردن.


چه کسی حاضر است؟

کاربران حاضر در این انجمن: کاربر جدیدی وجود ندارد. و 12 مهمان