کاربرد و مزیت استفاده ازکانکس انباری

هر چی که دوست داشتی.مطالب جالب و خواندنی و...........

مدیر انجمن: mellifera

نمایه کاربر
youka
بهترین کاربر سایت زنبورعسل
بهترین کاربر سایت زنبورعسل
پست: 183
تاریخ عضویت: یک‌شنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۶, ۵:۰۰ ب.ظ
تشکر شده: 1 دفعه
تماس:

کاربرد و مزیت استفاده ازکانکس انباری

پست توسط youka »

آیا در آپارتمان خود مشکل کمبود جا دارید؟ آیا میخواهید انباری سیار داشته باشید؟ آیا از کمبود جا در حفظ و نگهداری وسایل انبار خود رنج می برید؟؟؟
امروزه چون اکثر واحدهای ساختمانی دارای فضای کمی هستند و اختصاص دادن انباری در فضای داخل ساختمان مقدور نیست ، میتوان از فضای پشت بام برای نصب و تعبیه کانکس انباری استفاده کرد، بدین صورت که کانکس پیچ و مهره ای با ابعاد مورد نیاز طراحی می شود که می توان این نوع کانکس را در نقل مکان از محلی به محل دیگر ، باز کرده و مجددا در محل جدید نصب کرد. کانکس انباری این قابلیت را دارا می باشد که در کلیه مکان ها و نقاط بیرون شهری و داخل شهری مستقر گردد کانکس انباری میتواند در موارد کارگاهی پروژه های عمرانی، پروژه های ساختمانی و دیگر موارد مورد استفاده قرار گیرد. از کانکس انباری میتوان برای انبار کردن و دپو انواع تجهیزات، ابزار آلات، اجناس مختلف، کالاهای گو ناگون و انباری روی پشت بام ها و پارکینگ آپارتمانها و مجتمع های مسکونی و حیاط و هم چنین مواد غذایی استفاده کرد. در کانکس انباری میتوان از قفسه بندی های متنوع برای انبار اجناس بهره گرفت. و قفسه ها را در داخل کانکس نصب نمود.این مطلب برگرفته از سایت کانکس ویلایی است .
شاسی کانکس :
شاسی استفاده شده در این نوع کانکس از تیرآهن میباشد که اندازه آن بستگی به ابعاد و اندازه کانکس دارد.
اسکلت کانکس :
دراسکلت این نوع کانکس ازپروفیل آهنی استفاده میشود که ضخامت آن بستگی به ابعاد کانکس دارد درضمن اسکلت کانکس در برابر زنگ زدگی توسط ضد زنگ محافظت میگردد.
نمای خارجی کانکس : برای نمای بیرونی و خارجی کانکس میتوان از ساندویچ پانل با سازه پیچ و مهره ای که براحتی قابل باز کردن و بستن مجدد دارد و میتوان از آن در هر جای دیگر استفاده کرد و یا از ورق گالوانیزه رنگ کوره ای سازه جوشی که دارای استاندارد هستند استفاده کرد که به کانکس نمای زیبایی می دهد ویا میتوان از ورق های کامپوزیت برای نمای خارجی کانکس مدیریتی استفاده نمود.
نمای داخلی کانکس :
برای پوشش داخلی کانکس ازپانلهای پی وی سی P.V.C که دارای استاندارد هستند و دربرابر رطوبت و حشرات مقاومت بالایی دارند میتوان استفاده نمود و یا از ورق های ام دی افM.D.F با ضخامت های 3 میل و یا 6 میل استفاده کرد این ورق ها دارای تنوع رنگ میباشند.
جنس سقف کانکس :
سقف دارای دوقسمت میباشد اولین قسمت سقف کانکس قسمت خارجی میباشد که با آب وهوای بیرون مستقیم در تماس میباشد و قسمت دوم سقف کانکس قسمت داخلی میباشد که از داخل کانکس قابل مشاهده میباشد و در زیبایی و نمای داخلی کانکس تاثیر دارد قسمت بیرونـی سـقف از ورق گالوانیزه خود رنگ سینوسی با ضخامت اسـتاندارد وعایق بندی کامل و قسمت داخلی متناسـب با نـوع پوشـش داخلی پی وی سی P.V.C یا ام دی افM.D.F
کف کانکس :
برای پوشش کف کانکس ازتخته چندلایی خارجی که دارای ضخامت مناسب میباشد استفاده میگردد همچنین میتوان از ورقهای آلومینیوم آجدار 2 میل یا ورق آهن آجدار و یا از سرامیک برای کف استفاده کرد.
درب و پنجره کانکس :
جنس درب و پنجره کانکس میتواند از آلومینیوم و یا ازجنس یو پی وی سی با کیفیت متناسب استفاده نمود.
شیشه کانکس :
نوع شیشه استفاده شده در کانکس میتواند از انواع زیر باشد:
شیشه ساده - شیشه رفلکس
تاسیسات کانکس در صورت نیاز :
1- تاسیسات برقی :
ورودی اصلی برق به کانکس، سیم کشی روکار کانکس، کلید وپریز استاندارد فیوز مینیاتوری، روشنایی سر درب کانکس، تجهیزات برق داخلی کانکس، سیمکشی تلفن داخلی کانکس
2- تاسیسات لوله کشی :
سرویس بهداشتی و حمام داخل کانکس، آشپزخانه داخل کانکس، لوله کشی آب سرد و گرم تجهیـزات جانبی کانکس : کپسـول آتش نشانی، پرده لوردراپه


چه کسی حاضر است؟

کاربران حاضر در این انجمن: کاربر جدیدی وجود ندارد. و 13 مهمان