نکاتی در مورد دکوراسیون اداری

هر چی که دوست داشتی.مطالب جالب و خواندنی و...........

مدیر انجمن: mellifera

نمایه کاربر
youka
بهترین کاربر سایت زنبورعسل
بهترین کاربر سایت زنبورعسل
پست: 183
تاریخ عضویت: یک‌شنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۶, ۵:۰۰ ب.ظ
تشکر شده: 1 دفعه
تماس:

نکاتی در مورد دکوراسیون اداری

پست توسط youka »

دفتر کار شما، خانه شما است. جائی است که در آنجا شما برای سهم بازار، دنبال فرصت های شغلی جدید گشتن و تشخیص رویاهایتان می جنگید. همچنین برای بهتر بودن یا بدتر بودن قسمتی از وجهه عمومی شرکت تان است به عنوان یک نتیجه گیری، دفاتر سودمندتر نوعاً راحتی های خانه را با تصویر تجاری حرفه ای متعادل سازند. اما آیا دفتر شما با این هدف ارتقاء می یابد؟ فرصت ها هستند که می توانند از بعضی میزان سازی های دقیق یا شاید حتی یک شیوه کاملاً جدید ـ دستیابی به اهدافتان چون از بین بردن بودجه تان استفاده نمایند. خواه شما در همان دم شروع با یک فضای اداری جدید شروع کرده اید یا در پی اطلاعات محرمانه ای هستند تا در زندگی جدیتان در یک فضای موجود تنفس نمائید، ما هشت مورد مهم را در دکوراسیون اداری پیشنهاد کرده ایم تا آنها را در نظر بگیرید. این اطلاعات و نکات را مطرح نمائید تا به کار آیند و مطمئن بخواهید شد که بهترین قدم خود را در مسیر به سمت موفقیت تجاری برداشته اند.
اولین تعداد برداشت را ایجاد کنید
وقتی شما هر روز با کار در یک دفتر صرف می نماید، فراموش کردن این که چگونه دیگران ممکن است به همان فضا نگاه کنند آسان است. بنابراین خودتان را بدهای ملاقات کننده ای تازه وارد بگذارید. دفتر کارتان در مورد شرکت تان چه می گوید؟ یا تصویری کارآمد و سازماندهی شده را معرفی می نماید؟ آیا یک تجارت سالم و پویا را منعکس می نماید؟ آیا برای بازدید کنندگان و همکاران هم فضای کاری کاربردی و هم یک محیط پذیرا است.مطمئن باشید تا خروجی در ورود به اداره تان نگاهی بیاندازید. آیا تمیز و جالب است؟ آیا قسمت پذیرش اولین برداشت درست را ایجاد می نمایند؟ اگر شما معمولاً از یک ورودی پشتی یا کناری استفاده می کنید، آیا در جلویی تمیز و قابل دسترس است؟ فقط چند دقیقه ای را در هفته صرف نمائید تا وسایل منظم بوده و سرمایه گذاری چند دلار برای گیاهان جدید و یا یک پوشش رنگ تازه تضمین خواهد نمود که ملاقات کنندگان تازه وارد از روزنه ای می بینند که شما از آنها می خواهید آن را ببینند
یک لکه رنگ را اضافه نمائید
فضای اداری ایده آل تا حدی نوع کاری که انجام می دهید را منعکس می نماید. رنگ های خنثی، به عنوان نمونه، برای رشته های محافظه کارانه کار مثل بانکداری و خدمات قانونی مناسب خوبی هستند. و برای ادارات خلاق، مثل طراحان گرافیکی و عکاسان، یک شیوه گرم تر و پر طراوت اغلب حس ایجاد می کند. هر کدام، در مورد نقاشی اداره تان و چیدمان تصمیمی تعهدی ایجاد می کند ـ هر چیزی که آنجا بود را در هنگام وارد نمودن آن قبول نکنید.
در همان زمان، در مورد این فکر کنید که چگونه برند سازی شرکت تان در داخل چیدمان اداری تان مشارکت می کند. در نظر بگیرید که کجا و چگونه از نام و لوگوی تجاری استفاده می کنید و تصمیم بگیرید که آیا آویزان نمودن یک علامت خارج از دفترتان مناسب است. مواردی مثل این که لوگو را کجا قرار بدهید و از چه رنگی در نقاشی استفاده می کنید که ممکن است مبتذل به نظر بیاید، اما یک اثر روان شناختی قوی وقتی مشتری یا کارفرما تماس می گیرید دارد.
در جستجوی گزیه های مسلمان اداری از نظر هزینه ای مؤثر باشید
فکر کنید که مغازه تجهیزات اداری بهترین مکان جهت خرید مسلمان اداری است؟ مجدداً فکر کنید. حتی خرید مسلمان از یک مغازه حراج می تواند هزاران دلار را به تجارت تان برگرداند. و هنگامی که مسلمات را کرایه می نمائید ممکن است گزینه ای ساده به نظر بیاید، حتی از خرید نسل جدید گرانتر باشد.ابتدا، در نظر بگیرید که مسلمان اداری را به صورت یک تکه به جای یک دست تهیه کنید. با خرید تکه های مجزا با سبک و رنگ مشابه، شما گزینه های بیشتری را برای خرید مسلمان دارید و هیچ کس احتمالاً متوجه تفاوت نمی شود. بنگاه های قدیمی معاملات املاکی طریقه ای عالی جهت بدست آوردن مسلمان با کیفیت با قیمتی پائین هستند. آدم های قدیمی مجموعه های بزرگی از مسلمان را نگه می دارند که از آنها جهت پر کردن منزل برای فروش استفاده می کند. اغلب اوقات مسلمان این افراد کهنه کار فقط چندین با مورد استفاده قرار گرفته و سپس جهت فروش با تخفیفی گزاف گذاشته می شود. اتحادیه بین المللی متخصصین املاک می توانند شما را به بنگاهی های محل تان مرتبط سازند.
با به هم ریختگی اداری تان اعلام جنگ نمائید
در طول زمان، اغلب تجارت ها توده های بزرگی از کاغذ، جعبه های پوشه، پشته ای از اسناد و دیگر خرده ریزهای اداری را ذخیره می کنند. ما همگی به خودمان می گوئیم که به روزی آنها را سازماندهی خواهیم نمود اما به ندرت انجامش می دهیم.شاید زمان آن رسیده باشد که چند دقیقه در روز را کناری بگذاریم تا به هم ریختگی دفتر را در سر جای خود بگداریم. اسناد را در یک جعبه بگذارید. یا در یک زمان جمع آوری کنید و تصمیم بگیرید آیا آنها را پوشه بندی کنیم یا دور بریزم. در طول زمان صرف چند دقیقه در رود به طور چشمگیری به هم ریختگی اداری را کاهش خواهد داد. در فرآیند، شما می فهمید که یک اداره منظم واقعاً احساس منظم واقعاً احساس منظم بودن و انرژی زایی را ایجاد می نماید.
طرحی بریزید تا مسابقه فضای اداری را ببرید
برای مالکین تجاری کوچک، فضای اداری همیشه بسیار مطلوب است. حال شما همه آن جعبه های پوشه و اسناد قدیمی را دور ریخته اید، نگاهی بیاندازید که شما و کارکنانتان چگونه از فضای اداری استفاده می کنند. آیا زمانی بیشتر را جهت پیدا کردن اقلامی که نیاز دارید نسبت به آنچه واقعاً از آنها استفاده می کنید را صرف می نمائید؟ آیا تجهیزات جدیدی را خریداری می کنید که بعداً می فهمید که آنچه نیاز داشته اید را قبلاً داشته اید.
بهترین شیوه در دکوراسیون اداری جهت غلبه بر این مشکلات خلق فضاهای حرفه ای برای فعالیت های اداری خاص است، پوشه ها و بایگانی ها را در یک محل نگه دارید: دستگاه کپی، پرینتر و ماشین فکس را در کنار یکدیگر قرار دهید. فضاهای ذخیره اختصاصی را برای اقلام معمول اداری ایجاد نمائید و آنها را زمانی نیاز داشتید مجدداً از انبار بیرون بیاورید. و اگر کارکنن جدیدی دارید که بر صحنه دارند وارد می شود، در نظر بگیرید که جعبه ها و بسته های لوازم کرایه ای را ایجاد نمائید که شامل هر چیزی که نیاز است تا کار شروع شود باشد ـ بدون دست خوردگی با خرید اقلام تکراری.
خودتان را در موضع قدرت قرار دهید
شما مجبورید که متخصص فنگ شو باشید تا به اثری احترام بگذارید که زیبایی شناختی می تواند روی محیط تجاری سودبخش داشته باشد. حتی در حالت های شدیداً کاربردی، تصمیماتی که شما در مورد جائی که مسلمان اداری تان را قرار می دهید می گیرید باید دقیق باشید. به عبارت دیگر، بامبو شانس را اگر می خواهد از قلم بیاندازید ـ اما به قرار گیری میز خود توجه اکید کنید چنانچه حریم شخصی خود و راحتی را با توانایی احوالپرسی با بازدید کنندگان و ارتباط با همکاران ترکیب نمائی. شما ممکنه همچنین بخواهید که لامپ فلورسنت را خاموش نمائید و نوردهی غیرمستقیم مثل لامپ های رومیزی را اضافه نمائید و اطمینان حاصل نمائید که از نور طبیعی موجود در فضلی کارتان استفاده کامل می برید. خواه این را ننگ شو بنامید یا حس قدیمی مشترک، همگی به اداره تان یک آرامش کاربری، راحت می افزاید که برای کار سودمند قابل هدایت تر است.منبع : دکوراسیون داخلی و اداری
با انجمن هنر محلی ارتباط برقرار کنید
هرگز شده به داخل اداره ای قدم بگذارید و به پوسترهای قدیمی ها که روی دیوار گچ کاری شده اند پوزخند بزنید؟ ما هم همینطور ـ اگر که تنها گزینه چیدمان باشد توضیح می دهیم به یک دیوار خالی زل بزنیم.
خوشبختانه، گزینه های خلاقانه زیادی موجود است: در نظر داشته باشید که هنرمندان محلی را دعوت نمائید کار هنری شان را در اداره تان نشان بدهند. افزودن رنگ و سبک به دفترتان شیوه ای عالی است در صورتی که به هنرمندان فضایی بدهید تا کار خود را به کارفرما، مشتری و بازدید کنندگان به طور مورد نشان بدهند و بسته به روشی که شما دوست دارید، به شما مسیری آماده ارائه دهند تا پیام بازایابی شرکت خود را به تمام شنوندگان جدید بسط دهید.
از موارد ارگونومی (علم و تمونولژی ایمنی) چشم پوشی نکنید
سندرم تونل کارپال، کمردرد و خستگی چشم می توانند ریزیش بهره وری بالایی برای شما و کارکنانتان باشد. به همین دلیل است که چرا طراحی ارگونومی فقط هزینه تجاری نیست ـ سرمایه گذاری است که می تواند برای شما پول زیادی را از این روش ذخیره نماید.
دکوراسیون اداری
اهمیت طراحی دکوراسیون داخلی این روزها بیش از پیش مطرح و مورد توجه است . هدف اصلی از دکوراسیون ایجاد محیطی زیبا با کاربری بالا است و یکی از انواع دکوراسیون ، دکوراسیون اداری است که همینطور که اسم آن مشخص است باید طراحی دکوراسیون آن با دکوراسیون منزل متفاوت باشد .در دکوراسیون اداری باید چیدمان به نوعی باشد که خلاقیت و کاربری کارمندان را بالا برده و مراجعه کنندگان در آن آرامش بیشتری داشته باشند .


نمایه کاربر
mehdiyasstreet
کاربر سایت زنبورعسل ایران
کاربر سایت زنبورعسل ایران
پست: 4
تاریخ عضویت: شنبه ۱ مهر ۱۳۹۶, ۱۰:۵۲ ق.ظ
تماس:

Re: نکاتی در مورد دکوراسیون اداری

پست توسط mehdiyasstreet »

[HIGHLIGHT=#ffffff]در مقایسه با افرادی که در فضای کاری خود پنجره ندارند، عده ای که دارای یک پنجره در محل کار خود هستند، ۱۷۳ درصد بیشتر در معرض نور خورشید قرار می گیرند و در حدود ۴۶ دقیقه بیشتر در شب می خوابند.[/HIGHLIGHT]
[HIGHLIGHT=#ffffff]کارکنانی که از وجود پنجره در محل کار خود بی بهره اند، اغلب با مشکلاتی از قبیل خواب کم کیفیت، اختلال در عملکرد روزانه و همچنین اختلالات در خواب دست و پنجه نرم می کنند.[/HIGHLIGHT]
[HIGHLIGHT=#ffffff]طبق مطالعات انجام شده، میزان تأثیر نوردهی روزانه بر کارمندان اداری شگفت انگیز است.همچنین کیفیت زندگی و خواب کارمندان شاغل در شیفت روز را می توان با تاکید بر قرار گرفتن در معرض نور خورشید بهبود بخشید.[/HIGHLIGHT]
[HIGHLIGHT=#ffffff]بنابراین لازم است که در طراحی دکوراسیون اداری دفاتر فعلی و همچنین دفاتر اداری در آینده تاکید بیشتری بر این موضوع صورت گیرد.[/HIGHLIGHT]
موضوع جدید ارسال پست

چه کسی حاضر است؟

کاربران حاضر در این انجمن: کاربر جدیدی وجود ندارد. و 0 مهمان