تاثیر گوگل پلاس بر سئو وافزایش رتبه سایت

هر چی که دوست داشتی.مطالب جالب و خواندنی و...........

مدیر انجمن: mellifera

نمایه کاربر
sheyda69
کاربر نیمه فعال سایت
کاربر نیمه فعال سایت
پست: 7
تاریخ عضویت: یک‌شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۵, ۱:۴۵ ق.ظ
تماس:

تاثیر گوگل پلاس بر سئو وافزایش رتبه سایت

پست توسط sheyda69 »

[CENTER]برای دستیابی به رتبه بالا هر کاری که از دستمان بیاید انجام میدهیم. اما ، حتی اگر بتوانیم، درست نیست که هر کاری را امتحان کنیم. کاری که درست است، انجام چیزی است که بر رتبه بندی اثر خیلی خوب دارد. G+، شبکه اجتماعی گوگل ، این احتیاجات را برآورده می نماید - بنظر می آید که در رتبه بندی معجزه می نماید در حالیکه گاهي از افراد (بجز آنهایی که تمام چیز را تست میکنند) افرادی که از شبکه های اجتماعی جهت سئو استفاده میکنند، تلاش های خود را بر فیسبوک متمرکز میکنند زیرا آن مشهور تر از G+ است. هرچند که معین شده که تلاش های ما در G+ بیشتر از فیسبوک نتیجه میدهد. آن اینجاست

براي چه گـوگل پلاس جهت سئو ارزش برای دارد؟

در حالیکه گوگــل هر رابطه مستقیم با گوگــل پلاس کار در آن را انکار می نماید ، بسیار زیاد ها سایت های با رتبه خوب ، فعالین خوب ی در گ.گل پلاس دارند. در حالیکه در نظریه این میتواند تصادف پاک باشد، ولی نتایج حرف خودشان را میزنند. اینجا چند دلیل جهت اینکه گـوگل پلاس جهت سئو با اهمیت است آورده شده:

گـوگل مالک آن است با اهمیت زیاد نیست که قبول کنند یا نه، همان گونه که شواهد نشان میدهد، معروف بودن در گوگل پلاس، فاکتور خیلی بزرگی برای رتبه بهتر است.

برخي از لینک ها را می شود دنبال کرد و آنها به ترفیع رتبه یاری میکنند. تمام لینک ها بهتر نیستند اما برخلاف بقیه سایت ها، حداقل لینک های"به اشتراک گذاشته شده"(لینک های زیر مطالب) بهتر می باشند ، بعد از آنها بهره ببرید. بعلاوه زمانی که مطلب جالبی میگذارید و آن را دوباره میگذارند، میتوانید چندین لینک را در یک صفحه بدست آورید.

لینک های گوگل پلاس، متن انکر ارتباط میگیرند. عنوان مطلب، متن انکر است(که معین ا خوب از "این را کلیک کن"، "اینجا" یا متن های انکر کلی دیگر است) این متن انکر طبیعی بنظر می آِد و به رتبه شما آسیب نمیزند.

سریع فهرست کردن تمام صفحات هم یکی دیگر از ویژگی ها است. با اینکه درست است که گوگــل در فهرست کردن تمام سایت ها زود است، این مزیت گـوگل پلاس نسبت به فیسبوک توییتر که تمام محتوا از موتورهای جستجو مخفی می شود ، قابل شکست نیست.

همان گونه که میبینید، ویژگی ها ی گوگل پلاس جهت سئو چشـم گیر می باشند . پس، حتی اگر در مورد تمام رسانه های اجتماعی شکاک هستید، مورد گوگــل پلاس تفاوت می نماید و بهتر است که یکبار امتحانش بکنید .چگونه از گوگل پلاس استفاده کنیم تا رتبه خوب ی بیاوریم

گوگل پلاس با بقیه رسانه های اجتماعی مفرق نیست، هرچند که خصوصیات ی ویِژگزینشه خودش را دارد. اینجا چند راهکار پایه ای برای استفاده درست از آن آمده است

عضو گوگــل پلاس شوید / فعال باشید

معین ا، اگر هنوز در گوگل پلاس نیستید، اولین قدم عضویت در آن است. انجام این کار آسان است شما را با جزئیات آن خسته نمیکنیم. بعد از اینکه عضو گوگــل پلاس شدید، ببینید که دوست ها تان آشنایانتان هم هستند یا نهف آن را به حلقه خود اضافه بکنید . میتوانید درهمان موقع مطلب بگذارید اما ابتدا خوب است که مطالبی که دیگران گذاشته اند را بخوانید. به آنها نظر دهید، آنها را به اشتراک بگذارید، بعد ازآن میتوانید مطلب گذاشتن را شروع کنید.

از حق نویسندگی گوگــل استفاده بکنید .

حق نویسندگی گوگل یکی دیگر از خدماتی است که میتوانید در گوگــل پلاس پیدا بکنید . غلاوه بر ارزشمند بودن این وسائل جهت حفاظت از محتوا، به سئو هم یاری می نماید . زمانی که مقاله های را به پروفایل خودتان در این وسائل اضافه میکنید، اسم شما در نتایج جستجو ظاهر می شود . این احتمالا باعث ترافیک نشود اما مطمئنا به شما کمک می نماید تا شهرت را بسازیــد .

محتوا های بهتر قرار دهید

لازم به گفتن نیست که بایستی مطالب بهتر بگذارید. محتوای با کیفیت کم نه تنها به اعتبار شما لطمه میزند بلکه احتمال دارد هیچ زمان دیده نشود. در شبکه های اجتماعی، فقط ی که دیده شوید، میتوانید از ویژگی ها مصرف بکنید زیرا در اینصورت شاید که محتوایتان به اشتراک گذاشته شوند. پس، قانون مهم برای تمام شبکه های اجتماعی در اینجا صدق می نماید - مطلب نگذاشتن بهتر از مطلب بیهوده گذاشتن است.

صفحه درمورد خود را جذاب بکنید .

صفحه های معرفی میتوانند بسیار زیاد خسته کننده باشند احتمالا بخواهید از مال خودتان بگذرید اما این یک غلط بزرگ است. با گوگل پلاس، صفحه های معرفی بسیار زیاد مفید ند زیرا از این طریق میتوانید لینک به سایتتان، پروفایل بقیه شبکه های اجتماعی و یا حتی لینک به صفحه هایی که فکر میکنید جذاب هستند را اضافه بکنید . تمام این تلاش ها بیهورد نیستند، پس آنها را انجام دهید.

به پروفایلتان توجه بکنید .

صفحه های معرفی تنها جزءی نیستند که بایستی بهشان توجه شود. به اضافه آن، می بایست پروفایل گوگــل پلاس خود را عالی بکنید . همان گونه که از تجربیاتتان در شبکه های اجتماعی دیگر میدانید، این اطلاعات جهت موفق یت ضروری هستند . به همین دلیل باید تمام اطلاعات مرتبط را پر بکنید و آنها را به روز بکنید . خود را در دسترس قرار دهید.

شبکه های اجتماعی جهت افرادی که میترسند یا مایل نیستند که رابطه برقرار کنند مناسب نیست.البته روش های دیگری مثل افراد محتلفی هستند که به فروش لایک گوگل پلاس مشغول هستند و می توانید اقدام به خرید لایک گوگل پلاس کنید. چنانچه در شبکه های اجتماعی هستید یعنی نمیخواهید حضـور خود را در آنجا مخفی بکنید بلکه میخواهید حلقه دوست ها تان،همکاران آشنایانتان را گسترش دهید.جهت به دست آرودن آن، باید خود را در دسترس قرار دهید، مثلا،آسان به حلقه بقیه اضافه شوید مطالب را عمومی بکنید . این موفق یت یک شبه شما را تضمین نمی نماید ولی زمانی که در دسترس هستتید مطالب پروفایلتان جالب هستند ، شانس شما جهت دیده شدن را بیشتر شدن میدهد.

گوگل پلاس جواهر واقعی جهت SEO است. با وجود متخصصین زیاد، دخالت گوگــل ، ویژگی ها ی آن را پایین می آورد. گوگــل پلاس به بسياري از سایت ها جهت بدست آوردن رتبه بهتر یاری می نماید . مسلما این نمیتواند تضمین جهت موفق یت شما هم باشد اما تست کردن آن اهمیت دارد. عاقلانه ترین کار، امتحان کردن جهت وبسایت است، و ببینید که چگونه کار می نماید . اگر گوگل پلاس به شما جواب داد، آنگاه میتوانید استفاده از آن را بهبقیه سایت هایی که بهینه میکنید، گسترش دهید. اما ، انتظار معجزه نداشته باشید. اربقیه تلاش های SEO شما ضعیف باشد، حتی گـوگل پلاس نمیتواند آن را جبران نماید .[/CENTER]


چه کسی حاضر است؟

کاربران حاضر در این انجمن: کاربر جدیدی وجود ندارد. و 9 مهمان