بهترين حفاظ برای دیوار ساختمان‌‌

هر چی که دوست داشتی.مطالب جالب و خواندنی و...........

مدیر انجمن: mellifera

نمایه کاربر
youka
بهترین کاربر سایت زنبورعسل
بهترین کاربر سایت زنبورعسل
پست: 183
تاریخ عضویت: یک‌شنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۶, ۵:۰۰ ب.ظ
تشکر شده: 1 دفعه
تماس:

بهترين حفاظ برای دیوار ساختمان‌‌

پست توسط youka »

حفاظ شاخ گوزنی و حفاظ بوته ای از سری جدید نرده حفاظ و بهترین حفاظ برای دیوار ساختمان
میباشند که بعنوان حفاظ دیوار استفاده میشوند,البته در برخی از موارد جهت حفاظ پنجره نیز کاربرد دارند .
حفاظ بوته ای ,حفاظ شاخ گوزنی , حفاظ نی زار و همچنین حفاظ لاله ای بهترین حفاظ برای دیوار ساختمان هستند.
حفاظ های رایج فقط حکم نرده را دارند ,ولی در نسل جدید حفاظ روی دیوار ، حفاظ پنجره و نرده راه پله که بهترین انواع حفاظ برای دیوار ساختمان میباشد هم بعنوان نرده و هم حفاظ استفاده میگردند .یعنی اینکه هم نرده هستند و هم اینکه حکم یک حفاظ روی دیوار امن را دارند .برگرفته از سایت درب فلزی
حفاظ های رایج سنتی دو نقطه ضعف بسیار مهم دارند.
1- نه تنها زیبا نیستد بلکه مانند نرده های بلند زندان هستند
2- چون عرض بسیار کمی در حد 4 سانتی متر از دیوار را پو شش میدهند و با توجه به اینکه حداقل عرض دیوار های رایج 35 سانت میباشد ,لذا فضای کافی جهت جای پا و گرفتن دست و ایستادن بر روی دیوار وجود دارد و سارقان براحتی می توانند از انواع حفاظ رایج سنتی عبور کنند.
اما در نسل جدید حفاظ روی دیوار این دو عیب به صورت کامل برطرف گردیده است.
عرض نسل جدید حفاظ روی دیواری بیشتر از 45 سانتیمتراست و تا 65 سانتیمتر نیز میرسد لذا بیشتر از عرض دیوار ها را پوشش میدهد و هیچ گونه جای دست یا پا برای بالا رفتن باقی نمیماند.
شاخه های درهم پیچیده و بسیار تیز نسل جدید حفاظ روی دیوار باعث آسیب بسیار شدید به سارقان خواهد شد به صورتی که آنهارا از ادامه کار ناتوان خواهد نمود.
از نظر زیبایی هم این حفاظ ها بسیار زیبا و متنوع میباشند ,و به هیچ وجه قابل مقایسه با نرده حفاظ های رایج سنتی نمیباشند ,تا حدی که میتوان با اصمینان گفنت که انواع حفاظ روی دیوار جدید از ارزش دکوراسیونی بسیار بالایی برخوردارند.
با توجه به اینکه ارتفاع و عرض دیوارها و همچنین موقعیت قرار گیری ساختمان و دیوار های هم سایه ها و ... هنگام خرید حفاظ به لحاظ ارتفاع و عرض پوششی و تراکم و نوع حفاظ بسیار موثر میباشد لذا حتما قبل از خرید درخواست کنید که از محل بازدید به عمل آید.


چه کسی حاضر است؟

کاربران حاضر در این انجمن: کاربر جدیدی وجود ندارد. و 13 مهمان