چرا برای سفر تور مالدیو را انتخاب کنیم؟ بخش اول

هر چی که دوست داشتی.مطالب جالب و خواندنی و...........

مدیر انجمن: mellifera

نمایه کاربر
youka
بهترین کاربر سایت زنبورعسل
بهترین کاربر سایت زنبورعسل
پست: 183
تاریخ عضویت: یک‌شنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۶, ۵:۰۰ ب.ظ
تشکر شده: 1 دفعه
تماس:

چرا برای سفر تور مالدیو را انتخاب کنیم؟ بخش اول

پست توسط youka »

تصور کنید یک ویلای خصوصی که روی آبهای درخشان آبی قرار گرفته است،روزهایی که با غروب طلایی خورشید پایان می پذیرد و شما را به خوردن مرکبات محلی به رنگ غروب ترغیب می کند، سرویس سرو غذای با کیفیت و یک ماساژ آماده به حضور که شما را از هر سفر درون شهری غیر لازم بی‌نیاز می کند تور مالدیو و تنها چیزی که باعث می شود شما حاضر به ترک مکانتان شوید تپه های مرجانی نفس گیر و موجودات زیر آب خواهند بود که آن هم قطعا یک جلسه زیر دریاگردی برای یک معرفی جانانه را طلب می کند. این مالدیو است!
نکات جالب تور مالدیو
• رفت آمد بین جزایر با قایق پر سرعت انجام می شود
• می توانید در تور مالدیو تابستان 96 از موزیک زنده و از غذاهای بین المللی بهرمند شوید
• در مسیر رفت و آمد بین جزیره ها در طول مسیر دلفین ها و ماهی های پرنده را می توانید مشاهده کنید
آب و هوای مالدیو
مالدیو منطقه گرمسیری است که در طول سال شاهد روزهای آفتابی بسیاریست و دمای هوای بطور متوسط حدود 30 درجه سانتی گراد است. با این حال بارش باران در طول ماههای آوریل تا اکتبر و بخصوص بادهای موسمی جنوب غربی (بادهای باران زای مانسون) در ماه جون، جولای و آگوست، بطور قابل توجهی افزایش می یابد تقریبا اکثر مالدیوی ها مسلمان سنی هستند و فرهنگ محلی ترکیبی از تأثیرات هندیها، سینهال‌ها و اعراب است. در حالی که الکل، گوشت خوک، مواد مخدر و پیروی از اعمال مذاهب غیر از اسلام (در ملاء عام) در جزایر دارای سکنه ممنوع است، در جزایر استراحتگاهی توریستی تقریبا هر چیزی مجاز است.تعطیلات آخر هفته در مالدیو جمعه و شنبه است که طی آن بانک ها، ادارات دولتی و بسیاری از مغازه ها بسته می شوند. هرچند شما در جزایر استراحتگاهی و توریستی متوجه این موضوع نخواهید شد، بجز اینکه ممکن است ساعتهای ناهار برای نماز جمعه تغییر کند.
بهترین زمان سفر در تور مالدیو
بهترین زمان برای بازدید از مالدیو ماه مه تا نوامبر است. اگر چه شما در زمان مانسون جنوب غربی (بادهای موسمی باران‌زا) که در همین ماه ها اتفاق می افتد، بارندگی های فراوانی را تجربه خواهید کرد، اما کمترین قیمت استراحتگاهها را هم در همین ایام خواهید داشت بعلاوه از این مزیت هم برخوردار خواهید شد که در این زمان استراحتگاهها خلوت تر هستند. به علاوه، موج سواران بهترین امواج را خواهند داشت، و غواصان بیشترین تنوع زیست جانوری را روی تپه‌ها می بینند. دسامبر تا آوریل، فصل اوج تقاضای توریستی برای سفر به مالدیو است که مقارن با مانسون شمال شرقی خشکتر است، و در حالی که تور لحظه آخری مالدیو هرگز شلوغی بیش از حد را تجربه نمی کند، نرخ اتاق ها در این ایام افزایش خواهند یافت. اگر در این زمان می توانید به این سفر بروید رطوبت هوای کمتر و البته دمای هوای کمی بیشتر را تجربه خواهید کرد.
مناطق دیدنی در تور مالدیو
با 1190 جزیره (که ازین میان فقط 200 جزیره دارای سکنه است)، شما جاهای زیادی را برای گشت و گذار و سیاحت خواهید داشت. اما، با وجود گزینه های متعدد، اکثر بازدیدکنندگان خیلی راحت جزیره استراحتگاهی مجلل خودشان را جهت گذراندن اوقات و گشت و گذار انتخاب می کنند. با وجودیکه ما کاملا به علاقه و نیاز توریستان به لذت بردن از فضای اطراف استخر را آگاهیم، باز هم شما را به گشت و گذارهای بیرونی توصیه می کنیم. شهر ماله Male (پایتخت کشور مالدیو و یکی از کوچکترین پایتخت های جهان) ، با فعالیتهایی نظیر اسکله های ماهیگیری تا موزه ملی به تکاپو و تقلا افتاده و شلوغ شده است. اگر شما اهل غواصی زیر دریا هستید، نباید لذت بردن از کشتی جذاب غرق شده ویکتوری مالدیو و محیط دهشت آفرین پر از کوسه و کله ماهی ها را از دست بدهید. و سواحل را هم فراموش نکنید! آنجا که ماسه های نرم زیر تپه های فیروزه ای و آب های آبی فرو می ریزند. این چشم انداز غیر قابل وصف است.منبع : تور لحظه آخری مالدیو
همانطور که گفتیم ماله یکی از کوچکترین شهرهای جهان است – فقط یک مایل مربع. اما، به ما ایمان داشته باشید، در واقع این شهر از مردم و مناظر گوناگون پر شده است. به احتمال زیاد شما تصادفا به میدان جمهوری بر خواهید خورد، که همیشه از زندگی شلوغ و لبریز می شود، و البته شما در مقابل موزه ملی توقف خواهید کرد که در کاخ سلطان سابق قرار دارد. همانطور که در امتداد خیابان های اصلی وشاهراههای شهر پیچ و تاب می خورید، مسجد های متعددی را مشاهده خواهید کرد. و اگر احتمالا بخواهید در داخل آنها گشت و گذاری کنید، بایستی محتاط و مودب باشید: ورود خارجی ها، به ویژه غیر مسلمانان، در بعضی از آنها خوشایند نیست. علاوه بر مناظر جذاب اینجا در ماله، شما بوی بعضا تندی در بازار ماهی محلی را تجربه خواهید کرد


چه کسی حاضر است؟

کاربران حاضر در این انجمن: کاربر جدیدی وجود ندارد. و 16 مهمان