بنر استندهای رومیزی

هر چی که دوست داشتی.مطالب جالب و خواندنی و...........

مدیر انجمن: mellifera

نمایه کاربر
youka
بهترین کاربر سایت زنبورعسل
بهترین کاربر سایت زنبورعسل
پست: 183
تاریخ عضویت: یک‌شنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۶, ۵:۰۰ ب.ظ
تشکر شده: 1 دفعه
تماس:

بنر استندهای رومیزی

پست توسط youka »

با بنر استند رومیزی لوگو تجاری و شرکت شما هرچه بیشتر به نمایش گذاشته و در دید مشتری است.این استند در هر نمایشگاهی و هر غرفه ای با هر اندازه ای کاربرد دارد، به این دلیل که همیشه در غرفه های نمایشگاهی میز و پیشخوان وجود دارد و می توانید بنر و استند کالا و برند تجاری خود را برروی میز قرار دهید و از آن برای تبلیغ و اطلاع رسانی محصولات استفاده کنید.
استند تبلیغاتی رومیزی تاشو و پانلی
تصاویر گرافیکی سفارشی در این استندها چاپ می شود واغلب مدل های آن ها عرض 120 سانتی متر و ارتفاع آن 90 سانتی متر است. البته بسته به انتخاب شما می توان عرض و ارتفاع آن را به 150 تا 180 سانتی متر تغییر داد. بومرنگ طیف گسترده ای از استند تبلیغاتی رومیزی با کیفیت بالا را تولید می کند که برای پاسخ به هر نیازی مناسب است. اگر استند تبلیغاتی می خواهید همین امروز با ما تماس بگیرید و طراحی استندتان را به ما بسپارید تا شکوه برند تجاری شما به بهترین شکل به نمایش گذاشته شود.
مزایای استند رومیزی
قابلیت درج اطلاعات با جزییات بیشتر
این استندها روی میز قرار می گیرند و مخاطبین از نزدیک به آن نگاه می کنند، درج اطلاعات و جزییات بیشتر نسبت به استند های بزرگ تر روی آن مزیت بزرگی است و علاوه بر آن می توانید تصاویر موجود روی این استندها را تغییر دهید.
این قابلیت ویژه باعث شده تا استند تبلیغاتی رومیزی برای استفاده در نمایشگاه ها کم هزینه و پرطرفدار باشد.

نصب سریع
نصب و مونتاژ استندهای نمایشگاهی زمانبر و خسته کننده است.ولی ما در شرکت بومرنگ ارزش زمان را برای شما می دانیم و اهمیت صرف زمان برای بازاریابی و تبلیغات نه مونتاژ استندها.استند تبلیغاتی رومیزی طراحی شده به آسانی نصب و جاگیر می شود.
جلوه ظاهری زیبا و بی نظیر
همانطور که می دانید استندهای رومیزی بسیاری ( از قبیل استند پارچه ای، تاشو،پاپ آپ و ... ) داریم و بسته به نحوه استفاده و درخواست شما بسته های گرافیکی زیبا و جذابی روی آنها چاپ می شود تا تبلیغاتی چشم نواز و خیره کننده و بازاریابی فوق العاده داشته باشید.

هزینه کم
استند تبلیغاتی رومیزی بومرنگ با کمترین هزینه برای شما طراحی و چاپ می شود و با کمترین بودجه می توانید در غرفه های نمایشگاهی و فروشگاهی تبلیغاتی موثر داشته باشید.
استندی ایده آل برای غرفه های نمایشگاهی و فروشگاهی کوچک
ممکن است که شما به هر علتی در نمایشگاه و فروشگاه خود غرفه ای کوچک و فضای محدود و کمی داشته باشید، در این حالت توان شما برای استفاده از استندهای بزرگ و سایر محصولات تبلیغاتی کم می شود و بهترین انتخاب شما انواع استند تبلیغاتی رومیزی است.
این استندها فضای کم و جزییات و اطلاعات بالایی را در خود جای می دهند و مناسب غرفه های کوچک هستند.
بسته بندی فشرده و نگهداری ساده آن
نگهداری استندها کاری دشوار است و فضایی بزرگ می خواهد ولی استندهای رومیزی با اشغال فضای کم کار را برای شما سهل کرده است. استند تبلیغاتی را حتی در فروشگاه کوچک خانگی هم می توان نگهداری کرد. شرکت های بزرگ اغلب چندین استند رومیزی برای شعب خود در سرتاسر کشور تهیه می کنند تا در زمانی کم و بدون نیاز به حمل و نقل و وزن کمتر بتوانند در تمام فروشگاه های خود محصولات را به نمایش بگذارند.منبع : فروش استند تبلیغاتی
دوام بالا و وزن سبک
وزن کم استند رومیزی و نگهداری ساده آن صاحبان محصولات را برآن داشته تا از انواع این استندها استفاده کنند. حمل و نقل راحت و جنس پارچه ای و محکم و بادوام ویژگی مهمی برای استند رومیزی است. در طول نمایشگاه و غرفه هیچ نگرانی ز بابت خرابی و آسیب به استندها نداشته باشید همچنین می توانید برای نمایشگاههای بعدی نگهداری و محصولات بیشتری را عرضه کنید.


موضوع جدید ارسال پست

چه کسی حاضر است؟

کاربران حاضر در این انجمن: کاربر جدیدی وجود ندارد. و 0 مهمان