عضلات صورت و شادابی چهره

هر چی که دوست داشتی.مطالب جالب و خواندنی و...........

مدیر انجمن: mellifera

نمایه کاربر
mahtab
کاربر فعال سایت زنبورعسل
کاربر فعال سایت زنبورعسل
پست: 24
تاریخ عضویت: سه‌شنبه ۲۳ آذر ۱۳۸۹, ۱۲:۰۰ ق.ظ
تشکر شده: 18 دفعه
تماس:

عضلات صورت و شادابی چهره

پست توسط mahtab »

گر از وجود حلقه‌های دور چشم رنج می‌برید، اگر بین ابروهای‌تان چین و چروك‌ به‌وجود آمده است و اگر چین‌های صورت شما عمیق شده‌اند می‌توانید با انجام یك‌سری ورزش‌های ساده صورت، زیباتر و شاداب‌تر به نظر برسید و این مشكلات را برطرف كنید.
با انجام این حركات ورزشی، صورت شما بسیار جوان‌تر به نظر می‌رسد و نیاز به انجام اعمال جراحی صورت برای از بین بردن چین‌ و چروك‌های صورت‌تان نخواهید داشت. این ورزش‌ها را باید روزی 10 بار و در هر بار هر حركت را باید شش دفعه انجام دهید.

ورزش‌های ناحیه پیشانی و ابرو
1) انگشتان خود را كنار هم نگاه دارید و آنها را در ناحیه محل رویش موی خود بگذارید و پوست پیشانی خود را به سمت بالا بكشید و چند ثانیه نگه دارید و آن را رها كنید. شش بار پشت‌سر هم این كار را انجام دهید: این كار موجب از بین رفتن خطوط بالای پیشانی شما می‌شود.

2) ابتدا نوك انگشتان سبابه خود را در وسط ابروهای خود بگذارید و سعی كنید آنها را به طرف خارج صورت خود بكشید. هنگامی كه این كار را می‌كنید سعی كنید با استفاده از عضلات صورت اخم كنید، یعنی دو حركت در جهت مخالف انجام دهید تا عضلات این ناحیه را تقویت كنید. سپس برعكس این حركت را انجام دهید، یعنی با دست ابروها را به سمت داخل بكشید و با استفاده از عضلات خود در برابر حركت دست مقاومت كنید. این ورزش موجب از بین رفتن چین‌های بین دو ابرو و تقویت عضلات بالای پیشانی می‌شود.

ورزش چشم‌ها

1) سه انگشت وسط خود را زیر چشم‌های خود قرار دهید و در حالی كه چشم‌هایتان بسته است، پوست صورت خود را به سمت پایین بكشید و بعد از چند ثانیه رها كنید. این ورزش موجب تقویت عضلات زیر چشمی و از بین رفتن پف زیر‌چشم‌ها می‌شود.

2) انگشت سوم و چهارم خود را گوشه چشم‌های خود بگذارید و به سمت بالا و پایین بكشید و چند ثانیه نگه دارید. آگهی این كار باعث می‌شود چروك‌های گوشه چشم از بین برود.

ورزش‌ گونه‌ها

سر خود را عقب بگذارید. سه انگشت وسطی خود را روی برجستگی گونه‌ها بگذارید و در حالی كه با دست گونه‌ها را پایین می‌كشید تا جایی كه می‌توانید لبخند بزنید. این كار عضلات گونه‌های شما را تقویت می‌كند.

ورزش‌ لب‌ها

1) انگشتان وسط خود را روی لب پایین بگذارید و آن را به سمت پایین بكشید تا دندان‌هایتان پدیدار شوند. این ورزش باعث تقویت عضلات دور دهان می‌شود.

2) انگشتان وسطی خود را روی چانه بگذارید و در حالی كه آن را به سمت پایین می‌كشید، چانه خود را منقبض كنید. این كار موجب تقویت عضلات چانه می‌شود. با استفاده از این ورزش‌ها، صورتی زیباتر و شاداب‌تر داشته باشید


چه کسی حاضر است؟

کاربران حاضر در این انجمن: کاربر جدیدی وجود ندارد. و 0 مهمان