مکان های گردشگری قاره اروپا

هر چی که دوست داشتی.مطالب جالب و خواندنی و...........

مدیر انجمن: mellifera

نمایه کاربر
sheyda69
کاربر نیمه فعال سایت
کاربر نیمه فعال سایت
پست: 7
تاریخ عضویت: یک‌شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۵, ۱:۴۵ ق.ظ
تماس:

مکان های گردشگری قاره اروپا

پست توسط sheyda69 »

[CENTER] صربستان :
تصویر

صربستان بر سر یک شاهراه مواصلاتی اصلی و بین‌المللی قرار دارد که مرکز غرب اروپا را به کشورهای یونان، ترکیه، قاره آسیا، آفریقا و منطقه خاورمیانه پیوند می‌دهد.تور صربستان سفر ی پرشور و هیجان به یکی از کشورهای قشنگ ی اروپا است که شادی و هیجان و زیبا یی را همزمان به بازدیدکنندگان خود هديه می نماید از این جهت سفر به این کشور زیبا را برای یک تور صربستان 95 توصیه می نماییم . اهالی صربستان به ‌رغـم اینکه از قرار گرفتن کشورشان در قلب این مسیر مواصلاتی گریز‌ناپذیر، رنج خسارات بسیار زیاد ی را متحمل شده‌اند، با این وجود فوق‌العاده مهمان‌نواز هستند و مسافرانی را که راهی این دیار می‌شوند خیلی تکریم می‌کنند.

چهار گوشه کنار صربستان با اماکن جذاب دیدنی احاطه شده است. با این حال ، در کتاب‌ها و منابع موجود درمورد نقاط دیدنی این دیار دل‌انگیز کمتر سخن به بین آمده و لذا گردشگرانی که عازم آنجا می‌شوند، باید به تجربه شخصی خودشان زیبا یی‌ها و شگفتی‌های این سرزمین را کشف کنند. خاطرنشان می‌کنیم که قلمرو این کشور در فهرست میراث تاریخی جغرافیایی بی‌نظیر جهان قرار دارد و در شهر بلگراد از کنار رودخانه دانوب شروع می‌شود. بر پایه افسانه روم، نخستین پادشاه بنیان‌گذار امپراتوری روم، رموس برادرش رمولوس بوده‌اند که بعد از دور شدن از دامن مادر در این محل بوسیله گرگ پرورش پیدا کردن د بعدها تمدن روم را بنا کردند. گفته می‌شود که حتی چهل قرن پیش از بنا شدن تمدن اولیه روم به دست این دو برادر، نشانه‌هایی از اسکان بشر در این منطقه وجود داشته است!

بلگراد:

تصویر

تور بلگراد مسافرت به پایتخت و بزرگ‌ترین شهر در کشور صربستان است و از این جهت حتما باید برای تور بلگراد 95 برنامه ریزی کنید.
باغ‌وحش شهر بلگراد که با نام باغ امیدواری هم شناخته می‌شود، در منطقه کاله مگدان کوچک واقع‌شده است. این باغ در سال ۱۹۳۶ به دست ولادا ایلیتس (Vlada Ilic) شهردار زمان بلگراد بازگشایی شد و زیاد زود جای خود را در بین مردم شهر باز کرد. در آغاز، مساحت این باغ‌وحش ۳/۵ هکتار بود رفته‌رفته وسعت آن به ۱۴هکتار افزایش یافت. در جریان جنگ جهان ی دوم باغ‌وحش بلگراد خسارت بسياري دید و بیشتر جانوران آن سر به نیست شدند.

کرواسی :

تصویر

روزی روزگاری کرواسی یکی از رازهای پنهان اروپا بود. زیبا یی طبیعت آن شهرهای جاودان آن اکثرا ٌ یادآور دیدنی مدیترانه ای بودند، ولی این چیزها متعلق به ۳۰ سال پیش است. اکنون دیگر زخم های تاریخ به روی این شهر جوش خورده اند و مسافرین اروپایی دوباره در حال کشف قشنگ یی کرواسی هستند . تور کرواسی از گردشگاه های باکلاس ساحلی گرفته تا پارک های ملی حیات وحش آن دوباره این کشور را جزو مقاصد محبوب تفریحی کرده اند.

پارک ملی دریاچه پلیتوایس ( Plitvice Lakes ) در کشور کرواسی از معروف ترین دیدنی های توریستی جهان است که در سال 1979 در لیست میراث جهان ی یونسکو جای گرفت.و از این جهت تور کرواسی 95 یک برنامه دیدنی و هدفمند می باشد . بازدید از این دریاچه ها که نسبتا در بین شهر پایتختی Zagreb و شهر ساحلی Zadar واقع شده اند، بشدت پیشنهاد می شود. قشنگ یی شکوه این پارک را می توانید در 16 دریاچه ای ببینید که توسط سری آبشار به یکدیگر متصل شده اند و در اعماق جنگلی مستقر شده اند که محل زندگی آهوهای کوهی، خرس ها، گرگ ها، گرازهای وحشی و گونه های نایابی از پرندگان است .
بلندترین آبشار این پارک با 70 متر ارتفاع، Veliki Slap نامیده می شود.

روسیه:

سنت پترزبورگ مسکو در روسیه

تصویر

تور سنت پترزبورگ با عنوان "پنجره‌ای در جستجوی اروپا" به سفارش تزار، پیتر بزرگ، بین سال‌های ۱۶۷۲ تا ۱۷۲۵ تولید و ساخته شده است. ظرافت برنامـه ‌ریزی در تمام جای این شهر موج می‌زند، به گونه‌ای که سرمایه‌دارترین افراد جهان مجذوب آن شده‌اند. شهری از مناره‌های طلایی گنبدهای طلاکاری شده به علاوه‌ی کاخ‌ها کلیساهایی که گویی نقاشی شده‌اند به همراه تاریخی غنی و معماری زیبا شکی نیست ارزش بازدید را خواهد داشت.
با وجود ساختار هندسی معماری کاملا هدفمند این شهر، بر خلاف شهرهای دیگر روسیه، سن‌پترزبورگ بیشتر اروپایی به نظر می‌رسد تا روسی، با این وجود هنوز شهری روسی است تا اروپایی! زمان ی به این شهر قدم بگذارید متوجه این تناقض زیبا خواهید شد. سن‌پترزبورگ را می‌توان به راحتی، توریستی‌ترین شهر کشور روسیه به شمار آورد. ترکیبی از معماری کلاسیک و جذابیت‌های جهان ی گذشته که به سختی در مسکو پیدا می‌شوند. شهر سن‌پترزبورگ به ونیز شمال (اشاره به رودخانه‌ها کانال‌های خیلی این شهر)، پالمیرای شمال پایتخت شمالی روسیه هم زیاد دیده شده است. از نظر میزان هزینه ، نسبت به شهرهای دیگر اروپایی ارزان‌تر است می‌شود با کمی دقت و برنامـه ‌ریزی صحیح از مسافرت به این شهر با حداقل هزینه لذت برد و می تواند مکانی ایده آل برای تور سنت پترزبورگ 95 شما باشد. .

مسکو :

مسکو، پایتخت روسیه، شهری است که شکی وجود ندارد در فهرست دیدنی‌های بسياري از علاقه‌مندان به سفر گردشگری وجود دارد. این شهر در کنار رود موسکوا (Moskva) واقع شده و نامش را هم از نام این رود گرفته‌است. مسکو، پایتخت مرکز اقتصادی و تجاری، علمی، تاریخی و معماری کشور روسیه است؛ شهری که تاریخ پر‌ فراز و نشیبش را با پویایی پیشرفت مدرن به هم پیوند داده محیطی شگفت‌انگیز جالب‌توجه را به وجود آورده‌است. تور روسیه سفر ی به پهناورترین کشور جهان است که در شمال اوراسیا قرار دارد و شایسته یک برنامه طولانی مدت برای تور روسیه 95 از این لیست می باشید.
مسکو با جمعیتی معادل ۱۱ میلیون نفر، پرجمعیت‌ترین شهر قاره‌ی اروپا است. به اضافه این، این شهر زیبا تاریخی محل زندگی بسياري از میلیاردر‌ها در جهان است و همین مسئله اثبات می‌کند که مسکو در فهرست گران‌ترین شهرهای جهان قرار دارد.
تور مسکو جاذبه ‌های تفریحی متعدد باشکوه، رستوران‌های لوکس بی‌نظیر و فرصت‌ها و موقعیت‌های فوق‌العاده جهت انجام کار ‌های تفریحی و تفریحی است. سفر به مسکو، شکی نیست ،‌ به‌یاد‌ماندنی‌ترین فراموش‌نشدنی‌ترین مسافرت در زندگی هر گردشگری خواهد بود و می تواند مکانی زیبا برای تور مسکو 95 برای هموطنان ما باشد.

تصویر

سوچی ، جزیره قناری روسیه:

تفرجگاه ساحلی یکی از زیبا ترین جاذبه های گردشگری سوچی محسوب می شود. اینجا منطقه ی مختص پیاده روی بوده و گردشگـران می توانند از قدم زدن در آن لذت ببرند. هتل های مجلل ماریتایم، هتل پارک، برج هایت، هتل های پولمن و مجموعه ی فانوس اسکندر در این ناحیه واقع شده اند. تمام ساختمان های تفرجگاه ساحلی بوسیله درختان بزرگ و زیبا یی احاطه شده اند. بسياري از درختان بزرگ بلوط، افرا و درختان ماموت آمریکایی در اینجا بیشتر شدن می کنند. سوچی محل فوق العاده ای از درختان نخل دارد که گردشپرهزینه را به خود جذب می نماید . این ساحل قشنگ ی دریای سیاه، محل رویش درختان نخل بوتی، واشینگتون، کناری دیتس، لیویستونا، کاریبین سابا، ایتالین همروپسی چیلین یوبی است. تور سوچی سفر به یکی از جذاب ترین شهرهای روسیه است و با توجه به مراکز تفریحی آن مکانی ایده آل برای برنامه تور سوچی 95 می باشد.
همين طور در اینجا می توانید درختان نخل عاجی که عرض تنه ی آن ها به یک متر و نیم می رسد را ببینید. اما اکثر درختان این منطقه، درختان نخل چینی می باشند که به زبان علمی آن ها را "تراچیکارپوس فورتونی" می نامند. وجه تمایز این درختان سبز زیبا به دلیل جریان هایی است که در مورد آن ها نقل شده است. وقتی که ساکنین روسیه در اواخر قرن 19 شروع به جستجو در ساحل می کردند هیچ درختی به این شکل در آنجا وجود نداشت. این درختان بوسیله نیکلای مامونتوف، واسیلی خلودوف سرگی خودکوف، اولین بنیان گذاران این پارک ها، از کشورهای مختلف به اینجا منتقل شده اند. درختان نخل سریع در گلخانه ها، خیابان ها، بلوار ها و تفرجگاه های ساحلی کاشته شدند. زیبا ترین چشم انداز سوچی مشرف به ساحل است که می توانید همراه با آشامیدن یک فنجان قهوه از تماشای آن لذت ببرید. بسياري از گردشگـران مدت بسياري را در اینجا به استآسان می پردازند.

تصویر

حتمـا فکر می بکنید که به دلیل وجود قناری های زیاد، این جزیره رو به این نام نامیدند ولی این چنین نیست . در اصل Canary به مفهوم قناری نیست بلکه به مفهوم سگ سیاه عظیم الجثه است ، زمانی که اولین گروه فاتحان وارد جزیره شدند با حمله این نوع سگهای غول پیکر مواجه شدند به همین دلیل اینجا را جزیره سگها(Canary Islands) نامیدند . جزایر قناری (Canary Islands) مجمع الجزایری در کشور اسپانیاست که از ۷ جزیره اصلی و تعدادی جزیره فرعی آتشفشانی در اقیانوس اطلس تشکیل شده، درحال حاضر لاس پالماس پایتخت جزایر قناریست ولی به ثبت قرارداد، هر ۴۰ سال پایتخت از لاس پالماس به تنه ریف تغییر پیدا می نماید .

یونان :

یونان مقصد ایده‌آلی جهت سفر به‌ یآدم اندنی است؛ نه تنها به خاطر سواحل قشنگ نفس‌گیر، معماری منحصر به‌ فرد و غذاهای لذیذ مکانی بلکه به این دلیل که هزینه ‌ها در یونان نسبت به بقیه کشورهای اروپایی پایین‌تر است سفر به این کشور قشنگ ، بسیار زیاد مقرون به صرفه خواهد بود. یونان یکی از مقاصد گردشگری محبوب در فصل تابستان است.تور یونان سفر ی به کشوری در جنوب شرقی اروپا و جنوب شبه جزیره بالکان است و می تواند یک تور یونان 95 تاریخی برای دوستداران تاریخ و تمدن باشد. گردشپرهزینه از همه جهان جهت لذت بردن از سواحل خورشید ی و سفر ی به قدیم در شهرهای قدیمی، به یونان مسافرت می‌کنند؛ کشوری زیبا ، با محیطی گرم و مردمی میهمان‌نواز.

مسافرت به آتن – یونان:

تصویر

تور آتن مکانی برای تجربه‌ی تئاتر، اپرا، موسیقی کلاسیک و اجرای حرکات موزون در مکان‌هایی مدرن، باشکوه متنوع است. در این شهر سالنی برای برگزاری جشن باستانی اپیداروس که ۳۴۰ سال قبل از میلاد تولید و ساخته شده، وجود دارد. سالنی که برای ۱۵۰۰ سال زیر خاک دفن شده ‌بود و به خاطر دیوارهای آهکی سیستم آکوستیکی‌اش زیاد دیده شده است. برنامـه ‌های موجود در جشنواره‌های این کشور، حاوی اجرای تراژدی‌های هنری کلاسیک و جدید یونانی، آثار هنری مشترک یونانی-ژاپنی و آثار کلاسیک اروپایی است. پس تور آتن 95 را از دست ندهید.
سالن تئاتر (اپیداروس) یونان باستان به برترین شکل حفظ شده است. این بنا به شکل نیم داره در یک طرف تپه‌ای طبیعی تهیه و تولید شده ۱۴۰۰ صندلی از جنس سنگ آهک دارد که هیچ‌کدام مانع دید دیگری نمی‌شود. طراحی و اهمیت ‌های نشستن این سالن با سیسـتم آگوستیک استثنایی صدا ترکیب شده تا حتی صدای پچ پچ آرام هم تا ۵۵ ردیف به راحتی قابل شنیدن باشد.

بلغارستان:

تصویر

بلغارستان کشوری قشنگ است که قبلی ه‌ای تاریخی داشته و یکی از قدیمی‌ترین شهر‌های جهان در آن قرار دارد. مسافرت به این کشور همـواره مورد توجه گردشگـران در همه جهان است. در کنار مکان‌های زیبا و جالب این کشور، قیمت‌های کم ارزان هم یکی از دلایل مسافرت به این کشور است. تور بلغارستان با هدف بازدید از شهرهای صوفیا و وارنا در کشور بلغارستان سفری بی نظیر برای یک تور بلغارستان 95 می باشد . بلغارستان کشوری در جنوب شرقی اروپاست.
بی‌شک بلغارستان می‌تواند به یکی از کشور‌های مورد‌علاقه‌ی هر گردشگر جهت مسافرت تبدیل شود. بعد از مسافرت به این کشور از دیدن قیمت‌های ارزان، مردم مهربان، تاریخ باور‌نکردنی، مناظر، سواحل و تفریحات شبانه شگفت‌زده خواهید شد.

سفر به صوفیا – بلغارستان
تصویر

تور صوفیا مسافرت ی به پایتخت بزرگ‌ترین شهر کشور بلغارستان و بسیار مناسب برای سفر تور صوفیا 95 است .
با سفر به صوفیه، پایتخت بلغارستان و دیدن این شهر کاملا شگفت‌زده خواهید شد، چرا‌که اکثر گردشگـران انتظار دارند با شهری ساکت و دلگیر رو‌به‌رو شوند، اما صوفیه شهری است با فرهنگ‌های مختلف که سریع به سمت امروزی شدن پیش می‌رود. تاریخ باور نکردنی این شهر، غذای ارزان و مردم مهربان آن از عبارت موارد ی هستند که شما را به این شهر جذب می‌کنند. از تور‌های پیاده‌روی فوق‌العاده، کلیسا‌های تاریخی، موزه‌ها و حمام‌های آب معدنی گرفته تا کافه‌های امروزی و رستوران‌ها، همه و تمام از دیدنی ‌های شهر صوفیه محسوب می‌شوند. شهر صوفیه یک مقصد گردشگری زیاد عالی خواهد بود.

سفر به وارنا – بلغارستان:

وارنا (به بلغاری: Варна) یکی از شهرهای بلغارستان واقع در استان وارنا است.
تور وارنا سفر ی به شهر تفریحی بلغارستان و بسیار سفری بی نظیر برای تور وارنا 95
وارنا بعد از سوفیا و پلوودیو سومین شهر بزرگ بلغارستان است. وارنا با ۳۵۱٬۵۵۲ نفر جمعیت (سال ۲۰۰۶) بر کرانه دریای سیاه در نزدیکی دریاچه وارنا واقع شده و بندر مهمی در بخش شرقی بلغارستان بشمار می‌رود. این شهر در 470 کیلومتری شمال شرقی صوفیه (پایتخت) قرار دارد و شهر های با اهمیت زیاد اطراف آن عبارتند از :دوبریخ (45 کیلومتر شمالی)- شومن(80 کیلومتر غربی)و بورگاس (145 کیلومتر جنوب غربی). حدکثر مبوسیله دمای این شهر به 31 درجه در ماه آگوست می‌رسد . این شهر طی سال‌های ۱۹۴۹ تا ۱۹۵۶ به نام استالین نامیده می‌شد.در منطقه تفریحی پانوراما شاهد کار 30 رستوران متنوع هستیم که غذاهای بلغاری، اروپایی، هندی، یونانی، انگلیسی، آلمانی چینی عرضه می کنند.
منطقه امباسادور با آب و هوای زیاد عالی، استخرهای سرپوشیده سر باز که در طول سال فعال هستند ، از دیگر فضاهای توریستی بلغارستان به شمار می آید.[/CENTER]


نمایه کاربر
sahariM
عضو جدید سایت زنبورعسل
عضو جدید سایت زنبورعسل
پست: 1
تاریخ عضویت: چهارشنبه ۱ دی ۱۳۹۵, ۱۲:۴۰ ب.ظ
تماس:

Re: مکان های گردشگری قاره اروپا

پست توسط sahariM »

به نظرم میشه چند جای دیگه رو هم به این لیست اضافه کر تا کامل تر بشه:


در مورد آثار باستانی در قبرس هیچ کمبودی وجود ندارد و کوریون باستان قبرس جنوبی در لیماسول گل سر سبد این آثار تاریخی می باشد.. کوریون موقعیتی رمانتیک در صخره های ساحلی دارد و با نمایی خیره کننده از شهر و مدیترانه به مکانی جادویی تبدیل شده است.. مکانی بزرگ و وسیع که معروف ترین بخش آن تئاتر و مجلس اوستولیوس می باشد.. اگر وقت کافی دارید، سری هم به کلیسای زیبای بیزانس با ستونها و کفپوش موزاییک بزنید..
تصویر



سانتورینی رمانتیک ترین جزیره یونان واقع در سواحل غرب یونان مشرف به دریا، یکی از چشمگیر ترین جزایر یونانی، به خاطر شهرهای صخره ای فیرا و اویا معروف است.. فیرا و اویا ، از محبوب ترین جاذبه های گردشگری یونان برای ماه عسل می باشند و از خانه ها و هتل بوتیک های مکعبی شکل سفید ساخته شده اند.. از تفریحات جزیره سانتورینی “Santorini Island” میتوان به شنا در سواحل شنی آتشفشان سیاه در جنوب و سواحل شرق، بازدید از مکان تاریخی آکروتیری، اشاره کرد.. این جزیره دارای فرودگاه، کشتی و قایق های دو بدنه از بندر آتن می باشد..
تصویر


میدان سرخ که از مشهورترین میدان های جهان است، قلب شهر مسکو و نماد کشور روسیه به شمار می رود. و از معروف ترین دیدنی های مسکو به شمار میرود.هم­زمان با ساخت کاخ کرملین، میدانی در کنار آن به وجود آمد که بازرگانان در آن­جا بساط خود را پهن می­کردند. در آن جا قراردادهای بازرگانی و خرید و فروش به صورت خرده و عمده منعقد می­گردید. و در واقع این میدان نمایان گر تاریخ جنگ ها و فرهنگ مردم روسیه است اگر به آثار باستانی این کشور بزرگ با تمدن کهن علاقمندید در تور مسکو ما شرکت کنید تا با هم از
این میدان تاریخی بازدید کنیم.
تصویر


سیده شهر کوچک و زیبا در منطقه آنتالیا در ساحل دریای مدیترانه است.این منطقه که قبلاٌ دهکده کوچک ماهیگیری بوده است در حال حاضر به یکی از بزرگترین مناطق توریستی منطقه آنتالیا تبدیل شده است . و گردشگران زیادی را به خود جذب می کند.این شهر کوچک و مدرن پر از رستوران ها و کافی تریا ها و هتل های لوکس می باشد و در فصل تابستان 24 ساعته در فعالیت و تکاپو میباشد. در تور آنتالیا ما شرکت کنید تا بهترین تفریحات را برای شما فراهم کنیم.

تصویر
نمایه کاربر
mahno0osh
کاربر سایت زنبورعسل ایران
کاربر سایت زنبورعسل ایران
پست: 2
تاریخ عضویت: شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۶, ۱:۲۱ ب.ظ
تماس:

Re: مکان های گردشگری قاره اروپا

پست توسط mahno0osh »

واقعا باکو هم فوق العاده هست
از قدم زدن در ساحل گرفته تا غذاهای خوشمزه ای که دارن و معماری هاشون...
توصیه می کنم مقاله بهترین کارها و تفریحات باکو را بخوانید حتما
موضوع جدید ارسال پست

چه کسی حاضر است؟

کاربران حاضر در این انجمن: کاربر جدیدی وجود ندارد. و 1 مهمان