اثر میکرودرم ابریژن بر روی منافذ پوست

هر چی که دوست داشتی.مطالب جالب و خواندنی و...........

مدیر انجمن: mellifera

نمایه کاربر
youka
بهترین کاربر سایت زنبورعسل
بهترین کاربر سایت زنبورعسل
پست: 183
تاریخ عضویت: یک‌شنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۶, ۵:۰۰ ب.ظ
تشکر شده: 1 دفعه
تماس:

اثر میکرودرم ابریژن بر روی منافذ پوست

پست توسط youka »

اثر میکرودرم ابریژن بر روی منافذ پوست: برای منافذ بزرگ پوست میکرودرم ابریژن دارای منافع بسیاری است. این روش نه تنها دارای هزینه کمتر نسبت به روش‌های مورد استفاده برای درمان منافذ بزرگ است، بلکه دارای اثرات جانبی کمتری است. میکرودرم ابریژن روشی است که لایه‌های سطحی پوست براق شده و نتیجه آن جوانی، نرمی و سلامتی پوست است.
این روش چین و چروک، لکه و عیوب ناشی از صدمه در برابر آفتاب را به حداقل می‌رساند و همچنین مؤثر در کوچک کردن منافذ است. این روش می‌تواند توسط دکتر، در سالن یا حتی در خانه انجام شود. هدف میکرودرم ابریژن برای منافذ، دانه‌های سرسیاه را از بین می‌برد و تولید کلاژن را تحریک می‌کند که هر دو باعث کوچکتر و تنگ‌شدن منافذ می‌شود.
منافذ پوست دارای روزنه کوچکی هستند که اجازه می‌دهند تا چربی پوست به سطح پوست برسد. مراقبت ناکافی از پوست و عدم لایه‌برداری از پوست می‌تواند باعث شود منافذ مسدود شده یا توسط گرد و غبار، چربی و یا سلول‌های مرده پوست بسته شوند که باعث ایجاد دانه‌های سرسیاه می‌شود.این مطلب برگرفته از سایت تالگو است .
اندازه طبیعی منافذ هر فرد توسط بسیاری از عوامل مانند ژنتیک، صدمه در برابر آفتاب و نوع پوست تعیین می‌شود. افراد دارای پوست چرب دارای منافذ بزرگتر از افراد دارای پوست نرمال یا خشک هستند.
میکرودرم ابریژن منافذ، دانه‌های سرسیاه را توسط حذف سرهای آنها که منافذ را مسدود کرده‌اند از بین می‌برد. هنگامی‌که سرها از بین رفته و منافذ باز می‌شوند، ساکشن (مکش) میکرودرم گرد و خاک، چربی و سلول‌های مرده به دام افتاده در منافذ را بیرون می‌کشد. منافذ باز شده پوست دوباره قادرند به اندازه طبیعی خود برگردند.
هدف دیگر میکرودرم ابریژن برای منافذ، تحریک تولید کلاژن است. هنگامی‌که شخص مسن‌تر می‌شود، میزان تولید کلاژن پوست کاهش می‌یابد. کمبود کلاژن نه تنها منافذ پوست را بزرگتر از اندازه واقعی می‌کند؛ بلکه ممکن است باعث شلی پوست شود. با تحریک تولید کلاژن، میکرودرم ابریژن کمک به بهبود قابلیت ارتجاعی پوست می‌کند که باعث تنگ شدن منافذ می‌شود.
پس از انجام میکرودرم ابریژن، مراقبت روزانه از پوست لازم است تا کمک به حفظ نتایج مثبت شود. این برنامه روزانه باید شامل شستشوی منظم برای کمک به عدم گرفتگی منافذ با گرد و غبار و چربی پوست باشد. لایه‌برداری پوست سه تا چهار بار در هفته سلول‌های مرده پوست را از بین می‌برد و کمک به جلوگیری از ایجاد جوش‌های سر سیاه و بزرگی منافذ می‌شود.


چه کسی حاضر است؟

کاربران حاضر در این انجمن: کاربر جدیدی وجود ندارد. و 0 مهمان