فستیوال خرید استانبول، بهترین زمان برای خرید ارزان

هر چی که دوست داشتی.مطالب جالب و خواندنی و...........

مدیر انجمن: mellifera

نمایه کاربر
youka
بهترین کاربر سایت زنبورعسل
بهترین کاربر سایت زنبورعسل
پست: 183
تاریخ عضویت: یک‌شنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۶, ۵:۰۰ ب.ظ
تشکر شده: 1 دفعه
تماس:

فستیوال خرید استانبول، بهترین زمان برای خرید ارزان

پست توسط youka »

چند سالی است که با گرم شدن هوا گردشگران زیادی به استانبول می روند تا در فستیوال خرید این کشور از خریدی ارزان و عالی لذت ببرند. امسال هم هفتمین فستیوال خرید استانبول فرصتی عالی برای تجربه لذت خرید در استانبول است. این فستیوال که از ۱ تا ۱۶ جولای ( ۱۰ تا ۲۵ تیر) برگزار می شود با تخفیف های استثنائی و مراسم سرگرم کننده بهترین زمان برای خرید، تفریح و گشت و گذار در استانبول است
فستیوال خرید استانبول یکی از مهمترین فستیوال های ترکیه است که این شهر سنتی را تبدیل به بهشت خرید می کند. همه کسانی که به دنبال بهانه ای برای خرید هستند در مدت این فستیوال در یکی از خیره کننده ترین شهرهای دنیا از تجربه های هیجان انگیز بیشمار که قلب و روح را تحت تاثیر قرار می دهند لذت می برند و در ماجراجویی ای فراموش نشدنی شرکت می کنند. در هفتمین فستیوال خرید که امسال از ۱ تا ۱۶ جولای برگزار می شود تاریخ، فرهنگ، هنرهای آشپزی، خرید و تفریح را در یک فستیوال یک جا می بینید.این مطلب برگرفته از سایت تور لحظه آخری کوش آداسی است .
استانبول با ترکیبی از فرهنگ های شرق و غرب سرزمینی جذاب است که برای همه سلیقه ها جاذبه ای دارد این بار این شهر با این فستیوال به شما خرید، تفریح، سرگرمی و غافلگیری را هدیه می دهد. در این فستیوال از خرید برندهای مختلف و لوکس با تخفیف های ویژه لذت می برید و می توانید در قرعه کشی های مختلف شرکت کنید و جوایز حیرت آوری برنده شوید. امسال این فستیوال در مدت دو هفته در گوشه گوشه نقاط مختلف شهر برگزار می شود و می توانید نه فقط در مراکز خرید که در نقاط مرکزی شهر از کنسرت، مسابقات و نمایش مد و فشن لذت ببرید. دراین مدت وارد مراکز خرید مدرن با مغازه های رنگارنگ می شوید و هر چه که دنبالش باشید را با تخفیف های ویژه پیدا می کنید.
این فستیوال خرید که رقیب فستیوال خرید دبی است سعی می کند تا با ارائه آخرین مدل برند ها، تخفیف های زیاد و کنسرت های زنده موسیقی فستیوالی به یاد ماندنی را به وجود بیاورد. هر سال افراد بیشتری جذب این فستیوال می شوند چون این جشن فقط مربوط به خرید نیست و ۱۵۰ مراسم مختلف آن را جذاب تر و سرگرم کننده تر می کند. در این فستیوال می توانید برندهای معروف جهانی را با تخفیف هایی بیش از ۷۰ درصد خریداری و در همه جای شهر شور و شوق و روح خرید کردن را حس کنید. در این مدت همه فروشگاه ها تا نیمه شب و حتی ۲۴ ساعته باز هستند، استانبول خواب ندارد و هیاهویی شهر را فرا گرفته است. اگر می خواهید یک فستیوال واقعی را تجربه کنید و لذت بینهایت خرید را بچشید در این تاریخ به استانبول بروید.


چه کسی حاضر است؟

کاربران حاضر در این انجمن: کاربر جدیدی وجود ندارد. و 3 مهمان