روح درمانی لابرادوریت

هر چی که دوست داشتی.مطالب جالب و خواندنی و...........

مدیر انجمن: mellifera

نمایه کاربر
youka
بهترین کاربر سایت زنبورعسل
بهترین کاربر سایت زنبورعسل
پست: 183
تاریخ عضویت: یک‌شنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۶, ۵:۰۰ ب.ظ
تشکر شده: 1 دفعه
تماس:

روح درمانی لابرادوریت

پست توسط youka »

انرژی درمانی عاطفی
لابرادوریت ذهن بیش فعال را آرام کرده، به تخیلات جهت داده و ایده های جدید برای شخص به ارمغان می آورد. این سنگ وسیله ی فوق العاده ای برای برگرداندن شادی و انگیزه به زندگی اشخاص است. لابرادوریت به تخلیه ی احساسی در زندگی روزمره ی شخص کمک می کند و حس ماجراجویی و تغییر را در فرد بیدار می سازد.
به عنوان مدیرذهن ناخودآگاه، لابرادوریت خاطرات فراموش شده را بازمی گرداند و درک و فهم را تسهیل می بخشد. لابرادوریت تفکر و درون نگری را ترویج و اندیشه ی عقلانی و حکمت بصری را وضوح می بخشد تا توهم را برطرف نماید. برقراری صلح از فواید لابرادوریت است. این گوهر یک کریستال نشاط آور است که احساس ترس و ناامنی را دور و ایمان و خودباوری و اعتماد به جهان هستی را افزایش می دهد.منبع : آموزش مخراجکاری
خاصیت شفادهی چاکراها و توازن انرژی
لابرادوریت انرژی کریستالی آبی رنگی را ساطع می کند که باعث تحریک چاکرای گلو (صدای بدن) می شود. در اصل اینگونه است که این چاکرا همانند یک دریچه عمل کرده که انرژی انباشت شده در چاکراهای مختلف تخلیه شود. اگر این دریچه مسدود شود و یا از توازن خارج گردد؛ می تواند سلامت سایر چاکراها را به مخاطره بیاندازد. زمانیکه چاکرای گلو باز ومتعادل باشد به ما اجازه می دهد تا افکار و احساساتمان را بیان کنیم و همچنین آنها را با دیگران شریک شویم و حقیقت باطنی خود را به جهان بنمایانیم. ما یک جریان ساده ای از انرژی در جسم و روح هستیم. لابرادوریت با تشعشعات رنگین کمانی می تواند در راستای اتحاد چاکراها بسیار سودمند باشد.


چه کسی حاضر است؟

کاربران حاضر در این انجمن: کاربر جدیدی وجود ندارد. و 12 مهمان