چرا برای سفر تور مالدیو را انتخاب کنیم؟ بخش دوم

هر چی که دوست داشتی.مطالب جالب و خواندنی و...........

مدیر انجمن: mellifera

نمایه کاربر
youka
بهترین کاربر سایت زنبورعسل
بهترین کاربر سایت زنبورعسل
پست: 183
تاریخ عضویت: یک‌شنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۶, ۵:۰۰ ب.ظ
تشکر شده: 1 دفعه
تماس:

چرا برای سفر تور مالدیو را انتخاب کنیم؟ بخش دوم

پست توسط youka »

پیروزی مالدیو (Maldives Victory)
در ابتدا این عنوان گمراه کننده بنظر می‌رسد. این عنوان به جنگ ارتباطی ندارد بلکه راجع به کشتی به نام ویکتوری به معنای پیروزی است. کشتی ویکتوری مالدیو در سال 1981 میلادی پس از برخورد با یک تپه که حاصل یک سفر دقیقا ناموفق بود غرق شد! اما در حال حاضر این کشتی یک دست آورد تلقی می شود. سایت غواصی اطراف آن طرفداران غواصی را بخصوص برای جریان های چالش برانگیز و زندگی دریایی غنی و عکس برداری از ماهی های رنگارنگ و مرجانهای تازه اش جذب می کند که همین امر باعث شده است تا مکان غرق شدن کشتی را به عنوان یک منظره جذاب نگه داشته اند. کشتی ویکتوری مالدیو در زیر امواج "تپه خانه هولهوله" که بین ماله تا هولهوله امتداد یافته قرار گرفته است. متخصصین خبره بر این باورند که این مکان در تمام طول سال بسیار زیبا و جذاب است. البته سعی کنید حتما یکی از این متخصصین را همراه با خود داشته باشید، تور مالدیو تابستان 96 همانطور که قبلا هم اشاره کردیم جریانهای این ناحیه میتوانند خطرناک باشند. گشت و گذارهای غواصی زیر آب می‌تواند در رنج قیمتی بسیار گران تا یک قیمت منصفانه و معقول برایتان تمام شود و البته این بستگی به میزان نیاز شما به آموزش، قیمت تجهیزات کرایه‌ای و نقل وانتقال به سایت غواصی و بالعکس دارد. با مسئولین استراحتگاهتان برای جزئیات بیشتر و اینکه برای شما برنامه ریزی مربوط به این بخش را در نظر گرفته باشند هماهنگ باشید و چک کنید که مطمئن شوید همه چیز بر طبق برنامه شما پیش خواهد رفت.
قایق سواری ایستاده (Stand Up Paddle Boarding)
قایق سواری ایستاده را که یکی دیگر از بهترین گزینه هاست بعنوان یک "باید" در نظر داشته باشید و سعی کنید آن را از دست ندهید. تور مالدیو مکان بسیار خوبی برای قایق سواری ایستاده است، چراکه بیشتر جزیره ها با آبهای آرام سطحی احاطه شده‌‌اند که زوال یافتن یا جریان گرفتن آن فقط از جزر و مد تاثیر می گیرد. شما می توانید در یک خیلج امن قایق سواری ایستاده داشته باشید که بقدری شفاف است که می توانید ماهی هایی را که در زیر قایق شما مشغول به شنا کردن هستند را تماشا کنید.منبع : تور مالدیو 96
ماساژ به روش بالایی (Balinese Massage)
جهت بهرمندی از فواید درمانی و سلامتی چشمه های آب گرم هم که شده رفتن به این مکان را از دست ندهید. مالدیو برای قرار گرفتن انسان در فضاهای بسیار رمانتیک افریده شده است و بهتر است هنگامی که شما از بهشت برین جزیره بازدید می کنید زمانی را به تن آسایی خود و بهرمند شدن از ناز و نعمت این جزیره اختصاص دهید. تور مالدیو اکثر مردمی که از مالدیو بازدید می کنند را زوج ها و خانواده ها تشکیل می دهند و ما قویا یک ماساژ دونفره را به شما توصیه می کنیم که درکنار یکدیگر بسیار رمانتیک و دلپذیر خواهد بود و عواطف شما را شدت خواهد بخشید.در حالیکه موزیک آرامش بخشی در حال پخش شدن است ماساژورهای حرفه ای رنج و درد را از تن شما بیرون می آورند و خستگی پرواز طولانی مدت یا روزی که بیرون و زیر آفتاب داشته اید را از شما می گیرند. پس از یک و نیم ساعتی که بصورت کاملا تجملاتی و لوکس برای شما خواهد گذشت مطئن شوید در " لیست کارهایی که باید انجام دهید" چیزی نداشته باشید چون احتمالا بخواهید از باقی روزتان با استراحت کردن در آرامش کامل لذت ببرید.


چه کسی حاضر است؟

کاربران حاضر در این انجمن: کاربر جدیدی وجود ندارد. و 0 مهمان