معرفی مراکز خرید همیشه تخفیف در استانبول

هر چی که دوست داشتی.مطالب جالب و خواندنی و...........

مدیر انجمن: mellifera

نمایه کاربر
youka
بهترین کاربر سایت زنبورعسل
بهترین کاربر سایت زنبورعسل
پست: 183
تاریخ عضویت: یک‌شنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۶, ۵:۰۰ ب.ظ
تشکر شده: 1 دفعه
تماس:

معرفی مراکز خرید همیشه تخفیف در استانبول

پست توسط youka »

مراکز خرید ارزان در استانبول
خرید برای بسیاری از افراد یک جور تفریح لذتبخش است و مخصوصا اگر در سفر باشیم دوست داریم که به مراکز خرید سر بزنیم و سوغاتی ها و چیزهای خاص آن کشور را بخریم. برای بیشتر ما موقعی این خرید لذت بخش تر می شود که به مراکز خرید ارزان تر و اوت لت ها برویم و با هزینه کمتر خرید بیشتری داشته باشیم. استانبول از شهرهای معروف دنیا برای خرید است و در آن فروشگاه های ارزان قیمت زیادی هم وجود دارد. می خواهیم تعدادی از مراکز خرید ارزان و همیشه در تخفیف استانبول را معرفی کنیم
اوت لت اولویوم (Olivium)
اوت لت اولویوم در آوریل ۲۰۰۰ در منطقه زیتین بورنو استانبول افتتاح شد. در این اوت لت در ابتدا فقط ۲۵ مغازه وجود داشت اما امروز تعداد فروشگاه های آن به ۱۵۰ عدد رسیده است. در این مرکز خرید به غیر از اینکه می توانید اجناس را با تخفیف های خوب تهیه کنید امکانات تفریحی مثل ۶ سالن تئاتر، سالن بولینگ هم دارید و می توانید در رستوران ها و کافه های آن مدتی را استراحت کنید.
اوت لت ایرپورت (airport)
برای خرید از اوت لت ایرپورت باید به منطقه اتاکوی استانبول بروید. این مرکز خرید بهترین جا برای خرید ارزان سوغاتی های استانبول است، می توانید ۱۱۶ فروشگاه و مغازه این مرکز را بگردید و بهترین سوغاتی ها را با قیمتی مناسب پیدا کنید. این مرکز با این که کوچک است اما مغازه های زیادی دارد که در آن ها لباس، سوغاتی و دیگر اجناس با تخفیف های ویژه حدود ۷۰ درصد عرضه می شوند. اگر می خواهید بعد از خرید انرژی تازه کنید می توانید به فودکورت و رستوران این اوت لت بروید.
اوت لت کاله (Kale)
اوت لت کاله فقط ۱۵ دقیقه تا فرودگاه بین الملی آتاترک فاصله دارد و در آن می توانید برندهای معروف را با قیمت های خیلی خوب خرید کنید. طبقه بالای این مرکز مخصوص غذاست که در آن غذاهای متنوعی به فروش می رسد. برندهای ترک زیادی در اینجا لباس های با جنس های مرغوب دارند که قیمت تمامی آن ها مناسب است. برای رفتن به این مرکز می توانید سوار مترو شده در ایستگاه gungoren از قطار پیاده و ۲ دقیقه بعد به این محل برسید.
اوت لت اوپتیموم (Optimum)
این مرکز نسبتا بزرگ است و با گشت و گذار در آن می توانید اجناسی با قیمت های مناسب پیدا کنید. فوت کوت این مرکز غذاهای خوشمزه ای دارد که شب ها خیلی شلوغ می شود. برندهای معروفی در این مرکز شعبه دارد که قیمت اجناس آن ها در اینجا نسبت به دیگر مراکر خرید کمتر است. این مرکز خرید ۵ طبقه، هم فروشگاه های اوت لت و هم فروشگاه های معمولی دارد و دذ محله آتاشهر ناحیه آسیایی استانبول قرار گرفته است.منبع : تور استانبول مهر 96
اوت لت ویا پورت (Viaport)
ویاپورت در نزدیکی فرودگاه سابیا قرار دارد و در آن اجناس باکیفیت و ارزان فروخته می شود. در این مرکز می توانید از میان ۱۴۰ مغازه چیزهایی مثل طلا ، مبلمان، وسایل آشپزخانه، لباس، ساعت و چرم های ترک بخرید. یک دریاچه مصنوعی زیبا در این مرکز وجود دارد که می توانید در کنار این جاذبه مدتی را استراحت کنید.


چه کسی حاضر است؟

کاربران حاضر در این انجمن: کاربر جدیدی وجود ندارد. و 10 مهمان