4 نکته ی کاربردی در تغییر دکوراسیون آشپزخانه

هر چی که دوست داشتی.مطالب جالب و خواندنی و...........

مدیر انجمن: mellifera

نمایه کاربر
youka
بهترین کاربر سایت زنبورعسل
بهترین کاربر سایت زنبورعسل
پست: 183
تاریخ عضویت: یک‌شنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۶, ۵:۰۰ ب.ظ
تشکر شده: 1 دفعه
تماس:

4 نکته ی کاربردی در تغییر دکوراسیون آشپزخانه

پست توسط youka »

بهار زمان مناسبی برای تغییره و در میان اولین چیزهایی که معمولا برای تغییر به ذهن میاد دکوراسیون خونست. شما میتونین با کارهایی ساده و انجام برخی تغییرات کوچک دکوراسیون خونتون رو برای فصل بهار و تابستون قشنگ و چشم نواز کنین. پس اگه به فکر نوسازی دکوراسیون خونتون هستین اولویت رو روی طراحی مجدد آشپزخونه قرار بدین چون روزتون رو با صرف چای یا قهوه در این مکان شروع میکنید و در خلق و خوی شما برای گذران بقیه ی روز نیز بسیار موثره. با من همراه باشین تا نکات اصلی رو براتون توضیح بدم.
اضافه کردن رنگ ها به دکوراسیون آشپزخانه
همیشه استفاده از رنگ ها و به اصطلاح رنگ پاشیدن به محیط پیرامونمون یکی از عالی ترین ایده ها در به روز کردن هر فضائیه. شما میتونین برای کم کردن هزینه ها خودتون این کارها رو انجام بدین. تغییر رنگ در یک دیوار ، میز و صندلی ها، کابینت یا استفاده از چاپ های متنوع میتونه پیشنهاد خوبی برای این کار باشه.
ایجاد پیشخوانی خلاقانه و جذاب در دکوراسیون آشپزخانه
یکی از عالی ترین و بهترین راه ها برای ایجاد تغییر در فضای اشپزخانه تغییر پیشخوان است. شیشه، چوب، گرانیت و سنگ مرمر از مواردی هستن که میشه ازشون استفاده کرد و فضایی زیباتر داشت. در انتخابتون دقت کنید که از متریالی استفاده کنید که با جنس کابینت ها متفاوت باشه. انتخاب موادی مانند سنگ مرمر و سنگ های دیگر بادوام خواهند بود و در طولانی مدت ماندگاری دارند.
نصب کابینت های منحصر به فرد
کابینت اصلی ترین جزء هر آشپزخونه ای محسوب میشه و شما میتونین با انتخابی جسورانه آشپزخانه ای متفاوت و زیبا داشته باشین. سعی کنید در انتخاب کابینت ها از دو یا چند رنگ بهره ببرین یا فرم های متفاوتی رو برای اونها در نظر داشته باشین تا یکنواختی بصری فضای آشپزخونتون از بین بره.
استفاده از قفسه های باز به جای کابینت ها به ما این اجازه رو میده که هر چند وقت یکبار تغییری در چیدمان اونها ایجاد کنیم و از وسایل مورد علاقمون برای تزئینش استفاده کنیم.منبع : دکوراسیون منزل ایرانی ساده
ایجاد جزیره در آشپزخانه
جزیره ی آشپزخانه در مرکز فضا قرار میگیره و برای انجام کارها مکانی بسیار مناسبه. شما برای اضافه کردن جزیره به آشپزخونتون میتونین از یک دراور، میز قدیمی یا از متریال هایی مثل چوب، فلز، سنگ و آجر استفاده کنین.
بعضی مواقع اگر در خانه ای جزیره ی ثابتی برای فضای آشپزخونه تعریف نشده باشه میتوان از میز غذاخوری یا میزی آنتیک یا حتی کمدی قدیمی و زیبا برای اینکار استفاد کرد.


نمایه کاربر
asmanaran
عضو جدید سایت زنبورعسل
عضو جدید سایت زنبورعسل
پست: 1
تاریخ عضویت: سه‌شنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۶, ۱۲:۴۵ ب.ظ
تماس:

4 نکته ی کاربردی در تغییر دکوراسیون آشپزخانه

پست توسط asmanaran »

جالب بود
آخرین ويرايش توسط 1 on asmanaran, ويرايش شده در 0.
موضوع جدید ارسال پست

چه کسی حاضر است؟

کاربران حاضر در این انجمن: کاربر جدیدی وجود ندارد. و 1 مهمان