اسپیکر بلوتوث انکر

هر چی که دوست داشتی.مطالب جالب و خواندنی و...........

مدیر انجمن: mellifera

نمایه کاربر
mousa1586
کاربر نیمه فعال سایت
کاربر نیمه فعال سایت
پست: 7
تاریخ عضویت: جمعه ۱۸ اسفند ۱۳۹۶, ۱۱:۵۵ ق.ظ
تماس:

اسپیکر بلوتوث انکر

پست توسط mousa1586 »

[BLOCKQUOTE] اسپیکر بلوتوث انکر Anker SoundCore Boost
انکر برند معتبر در زمینه تولید لوازم جانبی ابتدا با به عنوان تولید کننده باتری شروع به کار کرده است و هم اکنون تنوع محصولات خود را گسترش داده و در زمینه انواع لوازم جانبی مانند پاور بانک, اسپیکر بلوتوث و… فعالیت دارد. اسپیکر انکر Anker SoundCore Boost یک دستگاه قدرتمند با قیمت مناسب و در این رده قیمت جز بهترین ها است.
طراحی
طراحی اسپیکر بلوتوث انکر Anker SoundCore Boost مستطیل شکل با ابعاد استاندارد 22.35×8.89×4.57 سانتی‌متر است. قسمت بالا اسپیکر دکمه های تنظیم صدا, پاور, پخش و توقف و تقویت باس که با علامت UP نشانه گذاری شده قرار دارد. با دوبار فشار متوالی دکمه UP آهنگ بعدی اجرا می‌شود و اگر این دکمه را 15 ثانیه فشار دهید دستیار صوتی Siri یا Google Assistant فعال می‌شود.
در سمت چپ اسپیکر یک پورت Micro USB برای شارژ دستگاه, درگاه 3.5 میلی‌متری برای اتصال کابل AUX و یک درگاه USB برای شارژ موبایل قرار دارد.
کارایی
قدرت باس و شفافیت صدا در اسپیکر انکر Anker SoundCore Boost بسیار خوب است. حجم صدا به حدی است که یک اتاق بزرگ را به خوبی پوشش دهد.
ضد رطوبت
اسپیکر SoundCore Boost دارای استاندارد IPX5 است به این معنی که در برابر رطوب و ریختن آب روی آن مقاوم است و آسیبی به آن وارد نمی‌شود. اما نمی‌توان آن را بصورت کامل در آب قرار و در استخر از آن استفاده کرد.
باتری
با هر بار شارژ کامل اسپیکر SoundCore Boost می‌توانید 12 ساعت بصورت مداوم از آن استفاده کنید و شنیدن موسیقی مورد علاقه خود لذت ببرید.
میکرفون داخلی
با استفاده از میکروفون داخلی این اسپیکر می‌توانید به تماس تلفنی پاسخ دهید و کنفرانس برگزار کنید.
برای خرید این اسپیکر بلوتوث روی لینک زیر کلیک کنید:
خرید اسپیکر انکر Anker SoundCore Boost
اتصال بی‌سیم
اسپیکر SoundCore Boost با فناوری بلوتوث و NFC با سرعت بالا به هر نوع دستگاه متصل می‌شود و سیگنال قوی با 20 متر برد دارد و ‌می‌تواند دستگاه های مختلف را شناسایی کند. نسخه بلوتوث این اسپیکر 4.2 است. این ورژن بلوتوث مصرف انرژی کمی دارد. علاوه بر بلوتوث و کابل از طریق NFC نیز به دستگاه های دارای این تکنولوژی متصل می‌شود.
جمع بندی
اسپیکر انکر Anker SoundCore Boost در این رنج قیمت انتخاب مناسبی برای افرادی است که به قدرت باس بالا و کیفیت صدا عالی اهمیت می‌دهند مناسب است. با توجه به حجم کم دستگاه می‌توان به راحتی آن را حمل کرد. با توجه به استاندارد IPX5 و ضد رطوبت بودن آن باید توجه داشت برای افرادی که به اسپیکر کاملا ضد آب نیاز دارند مناسب نیست.
منبع: بررسی اسپیکر انکر Anker SoundCore Boost [/BLOCKQUOTE]


چه کسی حاضر است؟

کاربران حاضر در این انجمن: کاربر جدیدی وجود ندارد. و 0 مهمان