آخرین وضعیت پرونده ژوزه و دلیل تغییر اسپانسر باشگاه پرسپولیس

هر چی که دوست داشتی.مطالب جالب و خواندنی و...........

مدیر انجمن: mellifera

نمایه کاربر
youka
بهترین کاربر سایت زنبورعسل
بهترین کاربر سایت زنبورعسل
پست: 183
تاریخ عضویت: یک‌شنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۶, ۵:۰۰ ب.ظ
تشکر شده: 1 دفعه
تماس:

آخرین وضعیت پرونده ژوزه و دلیل تغییر اسپانسر باشگاه پرسپولیس

پست توسط youka »

وبسایت رسمی برنامه نود - رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس ابراز امیدواری کرد مشکلاتی که در پرونده سرمربی پیشین پرتغالی این تیم و دستیارانش وجود دارد بزودی حل شود.
به گزارش وب سایت نود و به نقل از مهر، جعفر کاشانی درباره دیدار امشب سرخپوشان پایتخت مقابل تیم فوتبال الاهلی عربستان گفت: به برد قاطع امیدواریم. این تیم می تواند در انواع و اقسام بازی های داخلی و خارجی به اهداف رویایی هواداران نزدیک‌تر شود. شرایط پرسپولیس آنقدر خوب است که می تواند موفقیت هایش را ادامه دهد.
وی تصریح کرد: بطور کامل در جریان وضعیت تیم هستیم. اتفاقی که در اعضای تیم افتاده است این بوده که خودشان را جزیی از باشگاه می دانند. به همین خاطر شرایط را تا حد امکان درک می کنند. ما هم وظیفه داریم بهترین وضعیت را برایشان رقم بزنیم.
رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس درباره زمان پرداخت مطالبات اعضای تیم و همپنین دستیاران مانوئل ژوزه گفت: برای پرداخت بدهی های بین المللی خود، نیاز به زمان داریم تا بتوانیم برای هر کدام، تامین بودجه کنیم. این اتفاق در حال رخ دادن است و بسیار خوشبین هستیم که بتوانیم در موعد مقرر که فیفا قرار است زمان پرداخت را اعلام کند پول را بدهیم.
عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: بازیکنان تیم هم طبق روالی که در نظر گرفته شده است از لحاظ مالی تامین خواهند شد. موضوعاتی است که لازم است در آن ریز شد و بهتر است سخنگوی باشگاه در این باره، پاسخگو باشد. موضوعی که بسیار اهمیت دارد حرکت مدیریت رو به سمت باشگاهداری اصولی است. می خواهیم باشگاه باشیم و کارهای زیر بنایی را انجام دهیم.
کاشانی درباره جلسات متعدد هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در دو هفته گذشته اظهار داشت: روالی است که همیشه داشته ایم و مربوط به تیم جدید مدیریت نیست. لازم است برخی مسال را بطور دسته جمعی بررسی کنیم. این کار هم در حال وقوع است. اعضای جدید باید راه هایی که برای موفقیت تیم در نظر داریم را بدانند و پیشنهادات خود را ارایه کنند.
وی درباره دلیل تغییر اسپانسر اصلی تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: باید تامین منابع ملی در فصل پیش رو را تمام و کمال دنبال می کردیم. این موضوع اهمیت فراوانی داشت. به همین خاطر چنین تصمیمی اتخاذ شد.


چه کسی حاضر است؟

کاربران حاضر در این انجمن: کاربر جدیدی وجود ندارد. و 4 مهمان