♥ زنبور درمانی: ♥

مطالب و مقالات ارسالی در مورد زنبورعسل و زنبورداری که توسط دوستان و کاربران ارسال شده است.
پرورش ملکه زنبورعسل,اصلاح نژاد,اصلاح نژاد,بيماريها وافات زنبورعسل,بازديد كندو و نگهداري,تجهيزات زنبورداري,لغات انگليسي زنبورعسل,اخبار و متفرقه,
شكل شناسي و فيزيولوژي,تغذيه زنبورعسل وزمستان گذراني

مدیر انجمن: mellifera

نمایه کاربر
yakamoz
کاربر فعال سایت زنبورعسل
کاربر فعال سایت زنبورعسل
پست: 79
تاریخ عضویت: پنج‌شنبه ۳۰ دی ۱۳۸۹, ۱۲:۰۰ ق.ظ
محل اقامت: ♥ ســلماس - SALMAS ♥
تشکر کرده: 71 دفعه
تشکر شده: 170 دفعه
تماس:

♥ زنبور درمانی: ♥

پست توسط yakamoz »

یونانی های قدیم از عسل و موم برای تهیه انواع غذاها استفاده می کردند.بعدها،نیش زنبور برای درمان بسیاری از بیماری ها استفاده شد.سقراط و کنفوسیوس از این روش برای درمان بیماران استفاده می کردند.به خاطر آگاه شدن مردم از اثرات بد داروها،مردم رو به درمان های طبیعی آوردند.مطب های زیادی برای درمان با نیش زنبور در چین گشایش یافت و به سرعت این روش درمانی در اروپا و آمریکای شمالی رایج شد.زنبور درمانی یکی از انواع آپی تراپی می باشد که در این نوع ،تولیدات زنبور برای درمان به کار می رود.در این نوع درمان از گرده افشانی توسط زنبور،موم،عسل خالص و غذای مورد مصرف توسط نوزادهای زنبور ها استفاده می شود.

به طور خلاصه،زنبور درمانی به عنوان جانشینی برای مداوای بیماران به کار می رود و بیمارانی که با داروهای شیمیایی درمان نمی شوند،رو به زنبور درمانی می آورند.

درمان بیماری ها با نیش زنبور عسل :

نیش زنبور به بهبود و درمان این مشکلات و بیماری ها کمک می کند:

۱- بیماری های خود ایمنی 2-بیماری های عصبی 3-ام اس(Ms)4-پینه وسختی پوست5-آماس و ورم پستان6-گرفتگی عضلات7-زونا8-نقرس9-آسیب به زرد پی10-آسیب به آرنج11-کمردرد 12-دردهای مزمن13-اختلال اعصاب14-کاهش کلسترول خون15-روماتیسم و درد مفصل16-آرتریت یا ورم مفاصل 17-افسردگی18-بیماری های پوستی19-دردهای قاعدگی20-واریس یا بزرگ شدن رگ های پا21سندرم خستگی مزمن22-ناتوانی های جنسی.

خصوصیات نیش زنبور عسل:

نیش زنبور دارای ترکیبات مختلفی از قبیل:آنزیم ها،پروتین ها و اسیدهای آمینه می باشد.این ماده بدون رنگ و دارای مزه شیرین و کمی تلخ و قابل حل در آب می باشد.اگر با هوا برخورد کند،تبدیل به کریستال سفید متمایل به خاکستری می شود. نیش زنبور دارای موادی می باشد که به سیستم اعصاب،قلب و غده فوق کلیه کمک می کند.

چگونگی روش زنبور درمانی:

ابتدا قبل از شروع درمان،باید میزان حساسیت بیمار را نسبت به نیش زنبور مورد بررسی قرار داد.این کار با استفاده از تزریق مقدار کمی نیش زنبور و توسط 1 تا2 عدد زنبور انجام می شود.زنبور درمانی به این صورت است که زنبور را با استفاده از موچین یا انبرک در سطح مورد نظر از بدن قرار می دهند تا آنجا را نیش بزند.برخی افراد به جای استفاده از خود زنبور زنده،تزریق نیش زنبور را در زیر پوست ترجیح می دهند.نیش زنبور بعد از 15دقیقه رها می شود و بعد آن را با استفده از موچین بر می دارند. بین 20تا 40نیش باید در هر جلسه زده شود و بیمار باید 3بار در هفته به مرکز زنبور درمانی مراجعه کند.درمان با نیش زنبور برای بیمارانMs اثرات فوق العاده ای داشته است،ازآن جمله افزایش استقامت،کاهش خستگی و همین طور کاهش تشنج و انقباض عضلات...


yakamozو

Dağlara neden gelmezsin
Yollarda neden görünmezsin
Hep bu denizdemi yaşarsın
Tuzlu dudaklar ahh yakamoz

Geceleri soğuk meltemler esiyor
Yüreğim seninle eriyor
Gündüzleri yoksun çözemiyorum
İnmisin cinmisin yakamoz

Sana baktığımda gözlerim kamaşır
Martılar derdime ağlaşır
Yıldızlar üzerime düşer
Gözbebeklerimdesin yakamoz

İşte burdasın yakamoz
Gülmeyi unutmuş yüzünle
Anlatamadığın hüznünle
İçimdesin sen yakamoz

چه کسی حاضر است؟

کاربران حاضر در این انجمن: کاربر جدیدی وجود ندارد. و 46 مهمان