گرده زنبور عسل چیست؟

مطالب و مقالات ارسالی در مورد زنبورعسل و زنبورداری که توسط دوستان و کاربران ارسال شده است.
پرورش ملکه زنبورعسل,اصلاح نژاد,اصلاح نژاد,بيماريها وافات زنبورعسل,بازديد كندو و نگهداري,تجهيزات زنبورداري,لغات انگليسي زنبورعسل,اخبار و متفرقه,
شكل شناسي و فيزيولوژي,تغذيه زنبورعسل وزمستان گذراني

مدیر انجمن: mellifera

نمایه کاربر
mellifera
مدیر سایت زنبورعسل ایران
مدیر سایت زنبورعسل ایران
پست: 4166
تاریخ عضویت: پنج‌شنبه ۲۵ آذر ۱۳۸۹, ۱۲:۰۰ ق.ظ
محل اقامت: آذربایجان شرقی-مرند
تشکر کرده: 4565 دفعه
تشکر شده: 2800 دفعه
تماس:

گرده زنبور عسل چیست؟

پست توسط mellifera »

[JUSTIFY]گرده زنبور عسل چیست؟

گرده زنبور عسل که ممکن است به طور گسترده ای در سراسر جهان شناخته می شود ، اما به عنوان یک مکمل طبیعی را برای مزایای بسیاری است که آن را نگه می دارد در واقع به رسمیت شناخته نمی شده است. گرده غذا برای زنبورها ، که آنها جمع آوری و بازگرداندن با کهیر خود را به منظور سهیم آنها را به عسل که ما لذت می برند بسیار است. گرده زنبور عسل منحصر به فرد است ، و بسیاری از چیزهای کوچک در مورد آن است که آن را واقعا یک مکمل نوع وجود دارد. گرده زنبور عسل با کیفیت بالا ، بالاترین بالاترین کیفیت که آن را به مواد مغذی می آید. مواد مغذی در گرده زنبور عسل را می توان به عنوان سوخت سوزانده ، و ترویج و حفظ سلامت در هر دو زنبور ها و انسان ها است. گرده زنبور عسل حاوی مواد مغذی ، آنزیم ها ، اسیدهای چرب ، اسیدهای آمینه ، و عناصر معدنی مورد نیاز برای ترویج سلامتی و رفاه است. با تمام این عناصر با هم آن را می سازد یک نردبان برای یک رژیم غذایی خوب متعادل است. همه از مواد مغذی در داخل گرده هستند متمرکز شده ، این اجازه می دهد تا مقدار بسیار کمی از مکمل موثر باشد. مکمل های حجم کم متوسط خروجیهای با شدت بالا در زمانی که به عنوان یک مکمل روزانه مصرف می شود.
گرده است که در واقع اسپور تولید مثلی نر در گیاهان ، و آن تولید شده برای بارور کردن گل های دیگر در سراسر منطقه است. به منظور دریافت گرده از یک گل خود را به دیگری ، زنبورها برای انتقال گرده از یک تا دیگر به ترتیب برای گیاهان و گل ها برای تولید مثل موثر است. سپس گرده گل با مواد مغذی آنها نیاز به رشد و دوباره تولید هر بهار. یک زنبور کارگر تنها به مدت 7 تا 8 هفته زندگی می کنند ، و جمع آوری گرده را برای غذا برای خود و دیگر زنبورها در کندو. آنها مقدار کار بسیار زیادی در طول عمر کوتاه خود را به انجام برسانند. آنها قادر به جمع آوری مقدار زیادی در طول عمر کوتاه خود را با توجه به مواد مغذی و سود حاصل از گرده که بخورند. دلیل این است که گرده اجازه می دهد تا متابولیسم بدن آنها در سطح بسیار بالا اجرا شود. داشتن یک رژیم غذایی تغذیه ای بالا اجازه می دهد تا زنبور به قدم سریع اجرا و نگه دارید تا با بار کار خود را در حال انجام.
گرده زنبور عسل چیست؟
رابطه بین زنبور و گرده قوی است ، و آن را برای کندو به رشد بزرگتر و قوی تر هر بهار مورد نیاز است. پس از گرده به کندو آورده ، آن را یک سیگنال را به ملکه که او می تواند تخم مرغ خود را از سال در حال حاضر وجود دارد مواد غذایی تغذیه زنبور عسل از رشد غیر روحانی است. گلها زنبورها به آنها به منظور داشتن گونه خود را دچار تحول شود و در طول زمان زنده ماندن از آنها باید توسط زنبورها بارور می شود را جذب کند. این زیادی برای گل را فراهم می کند ، اما همچنین تغذیه مواد غذایی تغذیه به زنبور عسل است که اجازه می دهد تا که گونه های خود را به رشد است. گرده که زنبورها بیشتر جذب بیش از حد گرده که اکثر تغذیه برای زنبور و کندو که تعلق دارند نیز فراهم شده است. آنها به طور طبیعی جذب به گل را بهترین گرده چرا که آنها نیاز به بهترین مواد مغذی را به تکامل و رشد ، بلکه تغذیه به اندازه کافی برای نگه دارید تا در بار کار خود را. گل رقابت داشته و بهترین راه حل برای گرده زنبور عسل به منظور داشتن گونه های خود را در نهایت زنده ماندن.
از آنجا که هر یک از گل ها رقابت می کنند ، و از گرده بازسازی و ساخته شده بهتر در سفارش گل برای زنده ماندن ، تکامل گرده کاملا پیچیده و نسبت به بسیاری از مکمل های تغذیه ای دیگر تبدیل شده است. محققان دریافته اند تعدادی از مزایای آن را به گرده زنبور عسل و سلامت کلی فرد را با استفاده از آن آمد. نشان داده شده است به سطح بالایی از فعالیت آنتی اکسیدانی در بدن انسان ، آن را بهینه سازی عملکرد طبیعی بدن ، و فراهم می کند و رفاه عمومی و افزایش سلامت کلی.
هر شخص ، ناپایدار آنتی اکسیدان است که در تلاش هستند تا خود را در داخل بدن ایجاد ثبات در است. این می تواند به پیری و کم کردن سرعت عملکرد بدن منجر شود. با استفاده از گرده در واقع می تواند به تقویت این سیستم کمک کند ، و اجازه می دهد به شما برای زندگی سالم بدون بدن شما با سرعت بیشتری رو به وخامت. اگر آنتی اکسیدان ها به اندازه کافی سریع هستند خنثی ، این بدان صدمه به بافت های بدن ایجاد نمی کند. دلایل بسیاری وجود دارد به همین دلیل مزایای گرده زنبور عسل می تواند برای سلامتی شما سودمند. با داشتن مواد مغذی مناسب را در بدن خود را به ارائه سیستم های خود را با چیزی است که برای کار کردن از فراهم می کند پلت فرم های سالم برای بدن شما را به آن را در طول روز مشغول طولانی خود را بسیار شبیه به زنبورها.
www.bee-pollen-health.com[/JUSTIFY]


نمایه کاربر
Hassannozarpour

Re: گرده زنبور عسل چیست؟

پست توسط Hassannozarpour »

باعرض سلام گرده یک ماده پروتیینی واندام نرینه گیاهان وگلها می باشد که توسط زنبورعسل جمع آوری می شود ودر ساختن عسل وتغذیه لاروها به کار می رود .
موضوع جدید ارسال پست

چه کسی حاضر است؟

کاربران حاضر در این انجمن: کاربر جدیدی وجود ندارد. و 0 مهمان