کاربری کـانکـس کـارگـاهی

هر چی که دوست داشتی.مطالب جالب و خواندنی و...........

مدیر انجمن: mellifera

نمایه کاربر
youka
بهترین کاربر سایت زنبورعسل
بهترین کاربر سایت زنبورعسل
پست: 183
تاریخ عضویت: یک‌شنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۶, ۵:۰۰ ب.ظ
تشکر شده: 1 دفعه
تماس:

کاربری کـانکـس کـارگـاهی

پست توسط youka »

کانکس کارگاهی متناسب با شرایط اقلیمی و محیطی منطقه مورد نظر شما همراه با امکانات رفاهی جهت استراحت کارگران در نظر گرفته می شود . امکان استفاده از تختخواب ،فایلینگ ، کپسـول آتش نشانی،کاناپه تختخواب شو ، سیستم تهویه , پارتیشن، انواع درب،کابینت وقفسه،سرویس حمام و توالت و آبدارخانه و ... درکانکس کارگاهی وجود دارد.از این کانکس میتوان در همه جا استفاده نمود. کانکس کارگاهی را در ابعاد مختلف می توان تولید کرد .
این نوع کانکس مانند یک کارگاه متحرک است که امکان استقرار مهندسان ، تـکنسین ها و کارگران ، در محل پـروژه های عمرانی ، ساختمانی ، نـفتی و محـیط های کاری را فراهم میکند . در این نوع کانکس تجهیزات کارگاهی در داخل کانکس نصب میگردد و میتوان از کانکس به عنوان کارگاه استفاده نمود .برای این نوع کانکس میتوان ارتفاع سقف را در صورت لزوم نیاز بلند تر ساخت. این مطلب برگرفته از سایت کانکس اداری است .
شاسی کانکس: شاسی استفاده شده در این نوع کانکس از تیر آهن میباشد که اندازه آن بستگی به ابعاد واندازه کانکس دارد.
اسکلت کانکس : در اسکلت این نوع کانکس از پروفیل آهنی استفاده میشود که ضخامت آن بستگی به ابعاد کانکس دارد در ضمن اسکلت کانکس در برابر زنگ زدگی توسط ضد زنگ محافظت می گردد.
نمای خارجی کانکس: برای پوشش نمای بیرونی کانکس میتوان از ورق گالوانیزه یا ساندویچ پانل که دارای استاندارد هستند استفاده کرد .
پوشش داخلی کانکس: برای پوشش دیوارها و نمای داخلی کانکس از پانل های پی وی سیP.V.C که دارای استاندارد هستند و در برابر رطوبت و حشرات مقاومت بالایی دارند میتوان استفاده نمود و یا از ورق های ام دی اف با ضخامت های 3 میل و یا 6 میل استفاده کرد این ورق ها دارای تنوع رنگ میباشند.
جنس سقف کانکـس:سقف دارای دو قسمت میباشد اولین قسمت سقف کانکس قسمت خارجی میباشد که با آب و هوای بیرون مستقیم در تماس میباشد و قسمت دوم سقف کانکس قسمت داخلی میباشد که از داخل کانکس قابل مشاهده میباشد و در زیبایی و نمای داخلی کانکس تاثیر دارد قسمت بـیرونی سقف از ورق گالوانیزه خود رنگ سینوسی با ضخامت استاندارد وعـایق بندی کامل و قسمت داخلی متناسب با نوع پوشـش داخلی پی وی سی یا ام دی اف.
تخته کف کانکس: برای کف کانکس از تخته خارجی که دارای ضخامت مناسب میباشد استفاده میگردد .
درب کانکس: جنس درب کانکس میتواند از آلومینیوم با رنگ کوره ای و یا از جنس یو پی وی سی U.P.V.C با کیفیت متناسب استفاده نمود.
شیشه کانکس : نوع شیشه استفاده شده در کانکس میتواند ازانواع زیر باشد:
شیشه ساده - شیشه مشجر- شیشه رفلکس
تأسیسات کانکس:
1- تأسیسات برقی :
ورودی اصلی برق به کانکس , سیم کشی روکار کانکس , کلید و پریز استاندارد, فیوز مینیاتوری , روشنایی سر درب کانکس , تجهیزات برق داخلی کانکس , سیم کشی مخابراتی داخلی کانکس
2- تأسیسات لوله کشی :
سرویس بهداشتی و حمام داخل کانکس , آشپز خانه داخل کانکس ,لوله کشی آب سرد و گرم.
تجهیزات جانبی کانکس :در این نوع کانکس میتوان از این نوع تجهیزات استفاده کرد :
کپسـول آتش نشانی ، سیستم گرمایشی و سرمایشی برای کانکس.


چه کسی حاضر است؟

کاربران حاضر در این انجمن: کاربر جدیدی وجود ندارد. و 1 مهمان