آشنایی با عایق کاری دیوار های پیش ساخته

هر چی که دوست داشتی.مطالب جالب و خواندنی و...........

مدیر انجمن: mellifera

نمایه کاربر
youka
بهترین کاربر سایت زنبورعسل
بهترین کاربر سایت زنبورعسل
پست: 183
تاریخ عضویت: یک‌شنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۶, ۵:۰۰ ب.ظ
تشکر شده: 1 دفعه
تماس:

آشنایی با عایق کاری دیوار های پیش ساخته

پست توسط youka »

عایق کاری پنل های دیواری را میتوان راه حل مناسبی دانست . پنل های شهر در رویکرد نظام بندی در ساخت و ساز نسبت به روش های ساخت و ساز های سنتی از جمله سرعت،ارزش ،عملکرد،برتری بهتری را اراییه می دهد.
پانل های سبک وزن، انرژی کارآمد و با دوام هستند و در طیف گسترده ای از گزینه های زیبایی در دسترس هستند. تخصص طراحی فنی اتحادیه صنعتگران با تجربه انتخاب خدمات را به مشتریان بزرگ برای ساخت و ساز چند سطح جدید را می دهد. زمانی که تولید خرپاها را در سقف به سازنگان میدهیم بسیاری از ان ها موافق این هستند که خرپاها پول زمان و دردسرهای ساخت و ساز خانه را در طول فرآیند ساخت کاهش میدهد.اما به برخی از دلایل، سازندگان فکر نمیکنند که ان چیزی که برای سقف خانه خوب است برای طراحی دکوراسیون داخلی خوب باشد سقف های پیش ساخته که عموما خرپا را می توان مثال زد در صرفه جویی در وقت و هزینه گزینه ی خوبی می باشند ولی بیشترین سازندگان سودجو بیشترین منفعت را از تکنولوژی می برند. این مطلب برگرفته از سایت کانکس اداری است .
پانل های دیوار های پیش ساخته که در محیط داخل ساختمان هستند در کارخانه ها تولید می شوند. سازندگان ساختار دیتیلی را اراییه می دهند که در سیستم کامپیوتری ثبت شد باشد و در آن طراحی صورت گرفته شده باشد این دیوار های پیش ساخته برای نیاز خاص خانه طراحی می شوند. سازندگان قادر به بریدن و پیچیدن این واحد با یکدیگر می باشند مه در یک محیط با کیفیت قابل کنترل هستند که ایجاد یک حس قوی تر و با دوام تر می کند. دیوار های پیش ساخته اغلب گرایش به ابعادی دقیق تر دارند نسبت به الوار هایی که با کیفیت دقیق تر و قابل دسترس تر ساخته می شوند .
در اجرای دکوراسیون بعد از ساخته شدن دیوار، دیوار ها برای منتاژ برچسب زده می شوند و مستقیما به محل پروژه حمل خواهند شد .وقتی سازنده آماده ی نصب پنل ها می شود به سادگی روش ساخت ان را از دستور عمل کارخانه دنبال می کند .ساختار فریم های قدیمی متکی به منتاژ تمام قطعات در محل سایت می باشد در حالی که خانه باید ساخته شده باشد هر چند سازنده معمولا می تواند روند بالای کیفیت ساختمان را بازرسی کند .مطمئن باشید که هر دیوار که ساخته میشود مطابق با برنامه ها به شیوه ای سازگار می تواند مشکل و وقت گیر باشد.آب و هوای بد،درگیری های برنامه ریزی ،اشتباهات ساخت و ساز و حفظ یک نیروی کار واجد شرایط می توانند منجر به تاخیر کار و یا بازسازی گران شود
علاوه بر مسائل مربوط به کیفیت، اشکالاتی دیگر به روش فریم دیوار متعارف وجود ندارد. از آنجا که پیمانکاران تجارت نیاز به چوب خام در سایت کار به قاب اصلی است، سازنده بیشتر مستعد ابتلا به سرقت است. فریم دیوار سنتی نیز مقادیر زیادی از زباله های سایت کار را اضافه می کند که به هزینه های ساخت و ساز خانه با افزایش پاکسازی و دفع هزینه تولید کمک می کند.


موضوع جدید ارسال پست

چه کسی حاضر است؟

کاربران حاضر در این انجمن: کاربر جدیدی وجود ندارد. و 8 مهمان